اخبار و رویدادها: مصوبات جلسه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه صنعتی شاهرود

مصوبات جلسه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۳:۳۷:۱۳

مصوبات جلسه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی این دانشگاه روز شنبه 8 اردیبهشت ماه جاری با حضور اکثریت اعضا در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی این دانشگاه روز شنبه 8 اردیبهشت ماه جاری با حضور اکثریت اعضا در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پس از بیان خیرمقدم و توضیحاتی در خصوص بنیاد توسط دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه و ارائه گزارش حاج آقای بابایی مدیرعامل این بنیاد طی بحث و تبادل نظرهای صورت گرفته، مواردی مطرح و مورد تصویب حاضرین در جلسه قرار گرفت.

در این جلسه ضرورت احداث سالن امتحانات دانشگاه در محل پردیس مهندسی فناوری های نوین پس از بررسی جزییات فنی و برآورد دقیق هزینه ها و جذب خیران توسط این بنیاد جهت تامین 50 درصد هزینه ها به تصویب رسید. همچنین ضرورت احداث خوابگاه های متاهلی در محل پردیس مهندسی فناوری و بررسی و اعلام دقیق هزینه ها توسط دایره فنی در جلسه آتی بنیاد خیرین جهت جذب خیران و تامین 50 درصد از بودجه و هزینه ها عنوان و تصویب شد.

در ادامه این جلسه استفاده رایگان اعضای هیئت مدیره، هیئت امنا و خیران بنیاد خیرین حامی دانشگاه از پردیس آموزشی تفریحی معدن دانشگاه،  جایگزینی و عضویت حاج علی اصغر عجم خیر حامی و عضو هیئت امنا در هیئت مدیره به جای دکتر مهدی موسی زاده که فرصت شرکت در جلسات هیئت مدیره را نداشته اند، مطرح و تصویب گردید.

جلسه فوق با آرزوی توفیق بیشتر برای خدمت و حمایت دانشجویان به پایان رسید.

photo11063338008

 

 


کلمات کلیدی: #مصوبات #جلسه #اعضای هیئت مدیره #بنیاد خیرین #حامی دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345