اخبار و رویدادها: دعوت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس
پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳- ۰۰:۵۲:۴۲

دعوت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود  برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور پیامی از آحاد مردم و دانشگاهیان به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت نمودند

بسمه تعالی

 روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)

 روز قدس یادگار جاودان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) فرصتی برای اعلام همبستگی مسلمانان و آزادگان جهان در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از اشغالگری و جنایات غاصبان صهیونیست و استکبار جهانی است.

طوفان الاقصی و مقاومت بی بدیل مردم مجاهد و شجاع غزه ماهیت پلید رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آن را آشکارتر کرده و به تبع آن افکار جهانیان را بیش از پیش متوجه مظلومیت ملت فلسطین نموده است.

هم افزایی رشادت ها و مقاومت مبارزان فلسطینی و مجاهدت های رزمندگان محور مقاومت در حمایت از فلسطین خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی کشیده و آن را در سراشیبی فروپاشی کامل قرار داده است. از اینرو شاهد گسترش اقدامات وحشیانه صهیونیست ها تحت حمایت استکبار جهانی و ترور و نقض حقوق بین الملل منجمله حمله ناجوانمردانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و در نتیجه شهادت مظلومانه جمعی از مستشاران نظامی غیور مستقر در آن مکان هستیم.

اینجانب در شرایط حساس کنونی که حضور در صحنه و همراهی آحاد ملت شریف ایران در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین را بیش از پیش می طلبد، از هم میهنان گرامی به ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی برای شركت در راهپیمایی و همایش میلیونی بصیرت، غیرت و ولایت مداری در روز قدس دعوت می نمایم. بی شک حضور پرشور مردم عزیز در این رویداد بزرگ موجب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین و وحدت مسلمانان بوده، چون خاری در چشم سنگدلان كور باطن صهیونیست و حامیان ایشان خواهد بود.

 

دکتر مرتضی ایزدی فرد
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

 


کلمات کلیدی: #بیانیه #روزقدس #1403 #1
12345