اخبار و رویدادها: تقدیر از کارکنان اداره خدمات عمومی و فضای سبز دانشگاه صنعتی شاهرود

تقدیر از کارکنان اداره خدمات عمومی و فضای سبز دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱- ۱۳:۲۱:۲۰

تقدیر از کارکنان اداره خدمات عمومی و فضای سبز  دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود، از کارکنان اداره خدمات عمومی و فضای سبز دانشگاه که در سال 1401 تلاش وافری برای ارتقای خدمت رسانی در دانشگاه داشتند، تقدیر به عمل آمد همچنین در این مراسم معارفه رئیس اداره خدمات عمومی دانشگاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم تقدیر و تجلیل کارکنان فضای سبز و اداره خدمات عمومی دانشگاه با حضور معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان و پرسنل فضای سبز و اداره خدمات عمومی دانشگاه برگزار شد.

دکتر سید مجتبی میر لوحی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن بیان اینکه همکاران ما در بخش اداره خدمات عمومی ، تلاش های وافری را در راستای ارتقای وضعیت دانشگاه دارند، گفت: خدمات همواره یکی از زیرساخت هایی است که می تواند یک مجموعه را تغذیه، تقویت و حرکت بر روی ریل توسعه را تسهیل نماید.

میرلوحی همچنین ضمن تقدیر از نیروهای خدمات بیان داشت: تلاش نیروهای اداره خدمات عمومی در ارتقای شرایط کار برای دانشگاه قابل تقدیر است.

گفتنی است همکاران فضای سبز و اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 1401 با تلاش خود توانستند شرایط را برای خدمت رسانی هر چه بهتر از سوی دانشگاه مهیا سازند.

در ادامه ، مراسم معارفه رئیس جدید اداره خدمات عمومی آقای امید بداغی که طی حکمی توسط  معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب گردید با حضور دکتر میرلوحی معاون اداری و مالی، مهندس سعید پندار پور مدیر امور اداری و همکاران اداره خدمات عمومی و فضای سبز  دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه در این مراسم از زحمات آقای محمد علی حسن پور رئیس سابق اداره خدمات عمومی  نیز تقدیر و تشکر  به عمل آورد.

photo_2023-04-08_12-45-33


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #تقدیر کارکنان فضای سبز #معارفه رئیس اداره خدمات...2
12345