اخبار و رویدادها: برگزاری دومین نمایشگاه و بازارچه عیدانه در خوابگاه دختران هفتم تیر دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری دومین نمایشگاه و بازارچه عیدانه در خوابگاه دختران هفتم تیر دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲- ۱۲:۲۱:۲۸

برگزاری دومین نمایشگاه و بازارچه عیدانه در خوابگاه دختران هفتم تیر دانشگاه صنعتی شاهرود

به همت واحد فرهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، بار دیگر با حضور پر شور دانشجویان کارآفرین و تولیدکننده، نمایشگاهی در محل خوابگاه دختران هفتم تیر این دانشگاه برگزار شده است.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت واحد فرهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه، بار دیگر با حضور پر شور دانشجویان کارآفرین و تولیدکننده، نمایشگاهی با عنوان ریحانه 2 از تاریخ ۱۴ اسفند آغاز و تا ۲۰ اسفند در محل سالن مطالعه همکف خوابگاه شقایق خوابگاه دختران هفتم تیر ادامه خواهد داشت.

به گفته محمد رضا اشرف مشاور فرهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه، پس از برگزاری اولین نمایشگاه و فروشگاه ریحانه در دی ماه ۱۴۰۲ و استقبال دانشجویان از برگزاری رویدادهایی به این شیوه، معاونت دانشجویی این بار اقدام به برگزاری بازارچه ای عیدانه با محوریت عرضه پوشاک، شال و روسری، محصولات خانگی، خشکبار و خوراکی، کیف و کفش، صنایع دستی و کتاب نموده که با استقبال زیادی از سمت دانشجویان مواجه شده است.

در این نمایشگاه ۱۲ غرفه و بیش از ۲۵ فروشنده از سطح شهر و بخشی نیز از غرفه داران دانشجویان ساکن در خوابگاه این دانشگاه، تعدادی از محصولات و دست سازه های خود را ارائه می دهند.

گفتنی است؛ تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد ازسوی غرفه داران و نیز هدیه بن تخفیف ۱۰ درصدی معاونت دانشجویی موجب افزایش جذابیت نمایشگاه و رضایتمندی شده است.

لازم به ذکر است، معاونت دانشجویی در نظر دارد بازارچه های فصلی دانشجویی و رویدادهایی با محوریت کارآفرینی و اشتغال در خوابگاه را با جدیت دنبال کند و به حضور پررنگ و استقبال دانشجویان از رویدادهایی این چنین بسیار امیدوار است.

4


کلمات کلیدی: #دومین نمایشگاه #بازارچه عیدانه #خوابگاه دختران #هفتم تیر #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345