اخبار و رویدادها: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان جواهرانه در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان جواهرانه در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲- ۱۱:۲۵:۳۱

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان جواهرانه در دانشگاه صنعتی شاهرود

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان جواهرانه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان جواهرانه 28 بهمن لغایت 3 اسفند ماه جاری با هدف روشنگری در زمینه عفاف و حجاب با نصب پوسترهای  جواهرانه و روایتگری برای مخاطبان بویژه دانشجویان دختر در محل تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

کالیگرافی و نقاشی خط با اثر هنری تابلوهای نقاشی مهندس سودابه سعیدی از کارمندان دانشگاه، صنایع دستی، پاپوش نمدی و غرفه های فروش محصولات خانگی، غرفه میز کتاب، میز مشاوره و سبک زندگی، پوسترهای انتخاباتی و نصب بنرعهد به میثاق نامه  درخصوص حضور در انتخابات و جلوه‌ای از دفاع مقدس از جمله غرفه های این نمایشگاه بود که با همکاری سازمان تبلیغات و سپاه ناحیه شاهرود و همچنین شهرداری بر گزار گردید.

کار روایتگری با حضور سیده زهرا موسوی مبلغه توانا و کافه گفتگو با حضور خانم طزری از اساتید حوزه علمیه امام جعفر صادق  (ع) از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

2_1


کلمات کلیدی: #برگزاری نمایشگاه #دستاوردهای دفاع مقدس #جواهرانه #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345