اخبار و رویدادها: برگزاری آزمون دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403 در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آزمون دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403 در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲- ۱۱:۱۶:۱۳

برگزاری آزمون دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403 در دانشگاه صنعتی شاهرود

آزمون دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403 همزمان با سراسر كشور در حوزه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، برگزاری آزمون دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403 در دانشگاه، مطابق سنوات گذشته در روز جمعه 4 اسفند ماه جاری همزمان با ساير حوزه هاي كشور در 7 حوزه فرعی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص این آزمون گفت:  جمع کل داوطلبان 2هزارو 369  بود که هزارو 827 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و 542 داوطلب نیز در آزمون مقطع دکتری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دکتر عطایی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی بیان نمود: رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمون و فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری آزمون نشان از هماهنگی و همکاری کلیه بخش های دانشگاه می باشد که به همه آنان خسته نباشید گفته و از زحماتشان قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود با امکانات مجهز آزمایشگاهی، کارگاهی، رفاهی و آموزشی و همچنین داشتن اعضای هیات علمی و کارکنان مجرب همواره یکی از دانشگاه هایی است که مورد استقبال داوطلبان ادامه تحصیل در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است این آزمون در حوزه های فرعي دانشكده فيزيك و مهندسي معماري، دانشکده مهندسی معدن، نفت وژئوفیزیک، سالن مطالعه کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

کنکور 


کلمات کلیدی: #برگزاری آزمون #دکتری #کارشناسی ارشد #سال 1403 #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345