اخبار و رویدادها: برگزاری آئین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از مقام جانبازان دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آئین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از مقام جانبازان دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲- ۱۳:۱۰:۲۶

برگزاری آئین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از مقام جانبازان دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز،‌ هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاران جانباز این دانشگاه دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، پیش از ظهر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 مراسمی با حضور جانبازان این دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ابتدای این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز، به فداکاری ها و از خودگذشتگی های همکاران ایثارگر دانشگاه اشاره کرد و تاکید نمود: جانباز از دیدگاه ما جایگاه ارزشمندی دارند و امیدواریم که اجر و مزد آخرتی بسیار شایسته در انتظار عزیزان باشد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه، ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز، بودن در خدمت جانبازان عزیز القدر دانشگاه را توفیقی ارزشمند برشمرد و بیان داشت: ما در اجرای قوانین بالادستی که به دانشگاه ارائه داده می‌شود بالاخص در خصوص ایثارگران همیشه تاکید بر سرعت در رسیدگی داریم. وی ضمن قدردانی بابت تمام زحمات صورت گرفته توسط جانبازان دانشگاه، بر پیگیری موارد مطرح شده در حوزه آموزشی و معاون اداری در جلسه تاکید داشت تا حقی از عزیزان ضایع نشود.

رئیس دانشگاه بر مسئولیت سنگین مقام جانبازی و درجه بالایی آن اشاره نمود و گفت: انتظار می رود جانبازان عزیز به عنوان بازوهای توانمند دانشگاه همچون زمان دفاع مقدس بدرخشند و در تراز حرکت به سمت دانشگاه اسلامی به ما کمک نمایند.

 در پایان حاضرین در جلسه به بیان دغدغه های خود پرداختند و در همین راستا بحث و گفتگو صورت گرفت.

 photo9795812830


کلمات کلیدی: #برگزاری آئین #گرامیداشت #روز جانباز #تجلیل #مقام جانبازان #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345