اخبار و رویدادها: برگزاری اولین نشست آموزشی تبیینی به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

برگزاری اولین نشست آموزشی تبیینی به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲- ۱۱:۱۶:۴۲

برگزاری اولین نشست آموزشی تبیینی به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نشست های آموزشی تبیینی تحت عنوان دوره آموزشی  "حق مشارکت در تعیین سرنوشت در جمهوری اسلامی ایران " برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،  به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پایگاه مقاومت ظفر با هماهنگی شورای فرهنگی دانشگاه و همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری نشست های آموزشی تبیینی تحت عنوان دوره آموزشی  "حق مشارکت در تعیین سرنوشت در جمهوری اسلامی ایران " با حضور مدرسین و سخنرانان معتبر از هفته جاری تا ایام موکول به انتخابات در هر هفته یک جلسه برگزار می نماید.

به همین منظور اولین جلسه ساعت 7:30 روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 با سخنرانی مرتضی عموزاده معاون سیاسی سابق سپاه انصار کشور، استاد دانشگاه، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و رئیس ستاد آقای رئیسی در استان در  محل مسجد پیامبر اعظم(ص) پردیس مرکزی برگزار گردید.

مرتضی عموزاده در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تاریخ ایران و چگونگی شکل گیری انقلاب توسط مردم اشاره نمود و با تحلیل در ابعاد مختلف قرآنی و عرفانی انقلاب به بیان دستاوردهای حاصله پرداخت.

ایشان به تحلیل اوضاع اجتماعی دوران پهلوی پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ مقاومت، استقلال، عزت و ایستادگی مردم در خصوص حضور و مشارکت حداکثری برای آینده ایران اسلام به بیان نکاتی پرداخت.

11 (11)11 (7)

11 (19)11 (3)


کلمات کلیدی: #اولین نشست آموزشی #تبیینی #چهل و پنجمین سالگرد #پیروزی شکوهمند #انقلاب اسلامی #...3
12345