اخبار و رویدادها: نشست مشترک شورای صنفی اعضای هیئت علمی با هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

نشست مشترک شورای صنفی اعضای هیئت علمی با هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲- ۱۱:۲۸:۵۲

نشست مشترک شورای صنفی اعضای هیئت علمی با هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

هیئت رئیسه جلسه مشترکی را با شورای صنفی اعضای هیئت علمی با هدف بیان موضوعات صنفی، دغدغه ها و پیگیری شفاف مطالبات همکاران برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، هیئت رئیسه جلسه مشترکی را با شورای صنفی اعضای هیئت علمی این دانشگاه 8 بهمن ماه جاری برگزار نمود.

در این نشست با توجه به سابقه تعامل مناسب بین این شورا و مسئولین دانشگاه، موضوعات صنفی اعضای هیات علمی، دغدغه ها و مسائلی از جمله توجه بیش از پیش مسئولین مطرح و با اشاره به اهمیت نقد منصفانه و پیگیری شفاف مطالبات همکاران، انتظارات جاری شورای صنفی و همکاران از هیئت رئیسه دانشگاه برای پرداخت معوقات اعضای هیئت علمی عنوان شد.

در ادامه دکتر محمد علی مولائی معاون اداری مالی دانشگاه ضمن خیر مقدم به اعضای شورای صنفی با اشاره به موضوعات فنی در امور مالی کلان دانشگاه، شرایط اعتبارات و نحوه تخصیص این اعتبارات، به سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ داد و این مطالبات را از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های هیئت رئیسه دانشگاه برشمرد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه نیز در این نشست ضمن ابراز خشنودی از فرصت پیش آمده و عرض خیر مقدم، به بیان و توضیح جزئیات انواع موضوعات مالی دانشگاه و چالش‌های مربوطه پرداخت و در خصوص آثار نحوه تخصیص اعتبارات و محدودیت‌های موجود در اعتبارات و همچنین ناترازی موجود بین اعتبارات و نحوه تخصیص آن با تکالیف مالی دانشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

دکتر ایزدی فرد همچنین تلاش‌های مستمر صورت پذیرفته برای غلبه بر مشکلات و چالش‌های ناشی از ناترازی بین منابع و هزینه‌ها و تکالیف مالی را توضیح داد و در ادامه حاضرین در جلسه در خصوص موضوعات صنفی جاری اعضای هیئت علمی دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

photo9590527692


کلمات کلیدی: #نشست #شورای صنفی #اعضای هیئت علمی #هیئت رئیسه #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345