اخبار و رویدادها: انتصاب دکتر محمد حسين تبار مرزيانی به عنوان رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه

انتصاب دکتر محمد حسين تبار مرزيانی به عنوان رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲- ۰۸:۲۰:۵۲

انتصاب دکتر  محمد حسين تبار مرزيانی به عنوان رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه

طی حکمی از سوی دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد حسين تبار مرزيانی به عنوان رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس این دانشگاه،ضمن تقدیر از زحمات دکتر محسن کرامتی درکسوت رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی با عنایت به بند «الف» ماده «17» آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و پیشنهاد معاون محترم پژوهشی و فناوری به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به مدت دو سال دکتر محمد حسین تبار مرزبانی را به عنوان رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه منصوب کرد تا امور محوله را زیر نظر مدیریت امور فناوری و ارتباط با صنعت و با هماهنگی معاون محترم پژوهشی و فناوری به انجام رساند. ضمناً ریاست مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه که فاقد پست سازمانی است به ایشان  محول گردید.  

در بخشی از این حکم آمده است:     

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و تعامل سازنده با دیگر واحدهای دانشگاه و اعضای هیات علمی، زمینه تجاری سازی ایده ها و پژوهش های دانشگاه را فراهم نموده و در اجرای سیاست ها و  برنامه های کارآفرینی دانشگاه موفق و موید باشید.

photo_2024-02-04_08-14-03


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #انتصاب #رئیس گروه امور فناوری #تجاری سازی و کارآفرینی...2
12345