اخبار و رویدادها: گزارش مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

گزارش مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲- ۱۳:۱۰:۱۶

گزارش مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و همچنین در حال انجام پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی این دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و همچنین در حال انجام پرداخت.

دکتر مجتبی رجبی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی ضمن تبریک این ایام به میزبانی مسابقات هندبال دانشجویان منطقه  9 کشور در تایخ 15لغایت 18 بهمن ماه جاری، برگزاری جلسه فوق العاده شورای ورزش دانشگاه 15 بهمن ماه 1402، افتتاح سالن آمادگی جسمانی و ایروبیک مجموعه ورزشی حجاب در خوابگاه هفتم تیر ساعت 13 در تاریخ 15 بهمن ماه 1402 و برگزاری مسابقات کارکنان (آقا و خانم) در رشته های ورزشی اجتماعی و انفرادی اشاره نمود.

دکتر رجبی در ادامه به برگزاری مسابقات کارکنان آقا این دانشگاه در رشته های اجتماعی شامل فوتسال، والیبال و بسکتبال 3 نفره پرداخت و گفت: هم اکنون در ورزش اجتماعی مسابقات والیبال و فوتسال در مرحله دوم درحال برگزاریست و فینال این مسابقات نیز در تاریخ 24 و 30 بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی، در خصوص رشته های انفرادی نیز به بیان توضیحاتی پرداخت و افزود: این رشته ها در بخش آقایان شامل آمادگی جسمانی، بدمینتون، شنا و تیراندازی می باشد که تاکنون مسابقه آمادگی جسمانی آقایان برگزار شده و مسابقه بدمینتون نیز در حال برگزاری است. ایشان تاریخ برگزاری مسابقات تیراندازی و شنا آقایان را 23 و 28 بهمن ماه جاری عنوان نمود.

دکتر رجبی به برگزاری مسابقات کارکنان در رشته های ورزشی اجتماعی و انفرادی در بخش بانوان نیز اشاره کرد و بیان داشت:  رشته والیبال در رشته های اجتماعی بخش بانوان در حال برگزاری است و رشته های انفرادی شامل آمادگی جسمانی، بدمینتون، شنا و دارت نیز طی روزهای آتی برگزار می گردد.

 2500

photo9406722255photo9431295969

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی: #مدیریت تربیت #امور فوق برنامه ورزشی #دانشگاه صنعتی شاهرود #ایام الله دهه مبارک فجر #...3
12345