اخبار و رویدادها: برگزاری نشست اعضاء شورای صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با مدیریت امور اداری این دانشگاه

برگزاری نشست اعضاء شورای صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با مدیریت امور اداری این دانشگاه
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲- ۱۱:۴۲:۱۰

برگزاری نشست اعضاء شورای صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با مدیریت امور اداری این دانشگاه

دومین نشست اعضاء شورای صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با مدیریت امور اداری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین نشست اعضاء شورای صنفی کارمندان با دکتر محمد رستمی مدیر امور اداری و کارشناسان این مدیریت این دانشگاه روز دوشنبه 9 بهمن ماه جاری در محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

در ابتدا این نشست دکتر محمد رستمی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مطالبات شورای صنفی در جلسه مهر ماه گذشته ارائه نمود و ضمن اشاره به آغاز فرآیند بازنگری کلی در سیستم ارزیابی عملکرد با رویکرد نگاه ۳۶۰ درجه، گفت: در این روش ازجنبه های متفاوت مانند ارزیابی همکاران از یکدیگر و ارباب رجوع استفاده خواهد شد و فعالیت های فوق برنامه هنری - ورزشی، علمی و پژوهشی دراین فرآیند امتیازدهی و نمره آیتم ها متناسب می شود تا همه کارمندان با نگاه برابر ارزیابی شوند.

وی همچنین تاکید داشت: این ارزشیابی با شیوه نامه اجرای جدید پس از تایید هیات رئیسه دانشگاه از سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد.

دکتر رستمی به مساعدت معاونت اداری و مالی در خصوص فرآیند ذخیره و بازخرید مرخصی ها به مانند سال های گذشته اشاره کرد و راه اندازی کارگروه پایش منابع انسانی را در جهت افزایش رضایت شغلی و ایجاد انگیزه در بین کارمندان مطرح نمود.

مدیر امور اداری دانشگاه در خصوص بیمه مکمل درمان توضیحاتی را بیان نمود و گفت: عملکرد بیمه حکمت به صورت ویژه در حال بررسی می باشد و طی برگزاری چند جلسه با مسئولین این بیمه، کلیه پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده و به زودی جلسات شورای بیمه دانشگاه برای انتخاب بیمه مکمل درمان سال آینده برگزار خواهد شد.

در پایان اعضای شورای صنفی خواستار بررسی همه جانبه، دقیق و کامل فرآیند ارزشیابی جدید، پیگیری نقایص بیمه مکمل درمان حکمت و تلاش مضاعف جهت انتخاب بیمه گر مناسب سال آینده، پیگیری و حل مشکلات همکاران در پردیس کشاورزی بسطام، انجام دوره ای آزمایشات و پایش سلامت همکاران شدند.

 4571dcb5-4b71-4253-96a2-5d81630af646

 

 

 

 


کلمات کلیدی: #نشست #شورای صنفی کارمندان #دانشگاه صنعتی شاهرود #مدیریت امور اداری #...3
12345