اخبار و رویدادها: برگزاری دوره آموزشی حضوری امداد و کمک های اولیه ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری دوره آموزشی حضوری امداد و کمک های اولیه ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲- ۱۰:۳۸:۳۷

برگزاری دوره آموزشی حضوری امداد و کمک های اولیه ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود

واحد آموزش مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان دوره حضوری کمک های اولیه را برنامه ریزی و اولین دوره 22 ساعته در 11 روز را با شرکت 30 نفر برگزار نموده است.

شبه گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، واحد آموزش مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری این دانشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود دوره حضوری کمک های اولیه را برای کلیه کارکنان دانشگاه برنامه ریزی و اولین دوره 22 ساعته در 11 روز را با شرکت 30 نفر با حضور خانم مرتضی مربی جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار نموده است.

کمکهای اولیه مجموعه ای از ارزیابی ها و مداخلات بسیار فوری با استفاده از حداقل وسایل موجود یا گاهی بدون هیچ وسیله ای برای کمک به فرد یا افراد آسیب دیده یا شدیداً بیمار به منظور پیشگیری از وخیم تر شدن حال بیمار یا مرگ وی است. از آنجا که این اقدامات به مهارت و تخصص نیاز دارد و فراگیری این مهارت بسیار سودمند است، از روز شنبه 2 دی ماه جاری این دوره آغاز و در روز سه شنبه  12 دی ماه نیز با برگزاری آزمون پایان دوره خاتمه یافت.

شایان ذکر است در این دوره سرفصل های کمک های اولیه و اهداف آن، اصول ایمنی و قانونی در کمک های اولیه، روش مواجهه با مصدوم، خفگی ها، احیای قلبی-ریوی(CPR) ، خونریزی، پانسمان، آسیب های استخوانی- مفصلی و عضلانی، بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، فوریت های پزشکی، مسمومیت ها، نیش و گزش و گاز گرفتگی، سوختگی ها، آسیب های ناشی از گرما، سرما و ... به شرکت کنندگان آموزش داده شد .

 

111

 


کلمات کلیدی: #دوره آموزشی #حضوری #امداد و کمک های اولیه #ویژه کارکنان #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345