اخبار و رویدادها: تقدیر از بانوان شاخص دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مادران قهرمان پرور

تقدیر از بانوان شاخص دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مادران قهرمان پرور
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲- ۱۱:۳۶:۵۲

تقدیر از بانوان شاخص دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مادران قهرمان پرور

در طی برگزاری همایش مادران قهرمان پرور به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و همچنین شهادت سردار سلیمانی به میزبانی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان شاهرود از بانوان شاخص دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در طی برگزاری همایش مادران قهرمان پرور به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و همچنین شهادت سردار سلیمانی به میزبانی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان شاهرود در سالن همایش‌های شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی با حضور بانوان تاثیرگذار، خانواده شهدا، ایثارگران، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همزمان با تجلیل ازمادران و همسران شهدای مدافع حرم، بانوان نمونه دستگاه‌های اجرایی و بانوان تاثیرگذار بسیجی شهرستان از 2 عضو هیات علمی، 3 کارمند و یک دانشجو شاخص خانم دانشگاه با حضور مسئولین شهری تقدیر شد.

در این همایش از مادران و همسران شهدای مدافع حرم، بانوان نمونه دستگاه‌های اجرایی و بانوان تاثیرگذار بسیجی شهرستان با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

در این آئین حجت الاسلام و السلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود و ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت این ایام و تجلیل از بانوان و زنان ایران اسلامی بر نقش بانوان در عرصه‌های مختلف بویژ انتخابات تاکید کردند.

محمود حسین پور از یاران سردار شهید سلیمانی از خاطرات خود از این شهید و جبهه مقاومت مطالبی بیان و علی اکبر نظری به مدیحه سرایی پرداخت و گروه نمایش عرفان بسیج هنرمندان شاهرود نمایشی در خصوص ولادت حضرت زهرا (س) تا شهادت سردار سلیمانی اجرا نمودند.

اسامی افراد تقدیر شده در همایش مادران قهرمان پرور دانشگاه صنعتی شاهرود

1- خانم دکتر طیبه مولاروی       پژوهشگر نمونه 1402

2- خانم دکتر عاطفه مزینانی       استاد نمونه فرهنگی

3- خانم محبوبه حلاجی            کارمند فرهنگی فعال و نمونه حجاب و عفاف

4- خانم فاطمه قاسمی              کارمند نمونه حجاب و عفاف

5- خانم فاطمه خطیبی             کارمند نمونه دانشگاه

6- خانم خانه دار از همسران کارمند دانشگاه: خانم معصومه مهدوی دانشجوی لیسانس و دارای 5 فرزند

12345