اخبار و رویدادها: تجلیل از کارکنان هسته گزینش دانشگاه

تجلیل از کارکنان هسته گزینش دانشگاه
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲- ۱۴:۴۶:۰۱

تجلیل از کارکنان هسته گزینش دانشگاه

به مناسبت پاسداشت روز گزینش؛ از کارکنان هسته گزینش دانشگاه صنعتی شاهرود با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم تجلیل از  اعضای هسته گزینش دانشگاه امروزبا حضور مدیر،کارکنان و گزینشگران هسته گزینش دانشگاه در  دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آغار و ضمن دیدار از بیانات ایشان استفاده نمودند.

photo_2024-01-03_14-01-46

در ادامه، جلسه با دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس  دانشگاه و دکتر سعید حسامی مشاور ورئیس دفتر ریاست،روابط عمومی و دفتر حقوقی در محل دفتر رئیس برگزار شد.

photo_2024-01-03_13-59-42

دکتر ایزدی فرد در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش و تقدیر از خدمات و تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه مدیر و کارکنان هسته گزینش دانشگاه گفت: گزینش بازوی توانا ، چشم بینا و  تضمین‌کننده کارآمدی نظام اداری است؛ لذا باید تلاش کرد تا در راستای سالم‌سازی مجموعه‌ گزینش افراد و جذب نیروهای صالح، معتقد و متدین و متعهد بر‌اساس معنویت ، عدالت ، دین‌مداری، اخلاق و توانمندی انجام شود.

وی افزود: نقش هسته گزینش در جذب افراد شایسته و متخصص در سازمان ها بسیار کلیدی است و به لحاظ حساسیت هسته گزینش در انتخاب  افراد کارآمد قطعاً عملکرد هسته باید منطبق بر علم و رعایت اصل  بی‌طرفی و مثبت اندیشی صورت گیرد.

دکتر ایزدی فرد جذب نیروی انسانی متخصص، متعهد و متدین را از سرمایه های اصلی و ارزشی دستگاه برشمرد و تاکید کرد: نیروی انسانی علاوه بر نقش اساسی و محوری خود در پیشرفت نظام و همچنین توسعه علمی و فرهنگی کشور، از هدر رفتن منابع و امکانات جلوگیری می کند.

در ابتدای این دیدار مهندس میثمی فر مدیر هسته گزینش دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته هسته گزینش دانشگاه پرداخت و بیان نمود همکاری سه حوزه حراست، گزینش و منابع انسانی ادانشگاه در پیشبرد امور مرتبط با گزینش افراد اثربخش می باشد.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #سالروز تشکیل نهاد گزینش ...2
12345