اخبار و رویدادها: پیام روابط عمومی دانشگاه به مناسبت سالروز نهم دی ماه و یاد خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام روابط عمومی دانشگاه به مناسبت سالروز نهم دی ماه و یاد خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲- ۰۸:۲۷:۵۵

پیام روابط عمومی دانشگاه به مناسبت سالروز نهم دی ماه و یاد خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور بیانیه ای؛ نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سیزدهم دی ماه روز مقاومت؛ یاد خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت.

بسمه تعالی

پیام روابط عمومی دانشگاه به مناسبت سالروز نهم دی ماه و یاد خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با صدور بیانیه ای نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و یاد خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

(احزاب: ۲۳)

“نهم دی”  تجلی بصیرت و هشیاری مردمان متوکلی است که در دامانشان قهرمانانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند. گذر تاریخ از ۹ دی به ۱۳ دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند “بصیرت و هوشیاری” و “شجاعت و ایثار” را به هم پیوند می‌دهد . شاید تقدیر الهی در خلق چنین توالی مقدسی، نشان دادن اهمیت و لزوم  بصیرت و درایت در جامعه برای پروراندن انسان‌های شجاع و دلیر باشد.

اکنون در سالگرد دو حادثه عظیم قرار داریم که یکی نشان از هوشمندی و عقلانیت جامعه ایران در برابر بازی های موذیانه و فتنه بیگانگان و همراهی جاهلانه خودی ها بود و تجلی عمیق آن در روز نهم دی ماه محقق گرديد و دیگری شهادت سردار برزگ سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که خالصانه و مجاهدانه، در راه حفظ ارزش هاي انساني و اسلام ناب محمدي(ص) همه چيز خود را فدا كرد وبه آرزوي ديرينه خود يعني شهادت در راه خدا نائل گرديد .

دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، و یاد خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد که با تبعیت محض از رهنمودهاي نائب امام عصر(عج) مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزيد و بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کنیم.

 

با آرزوی توفیق الهی

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #بیانیه #روابط عمومی #نهم دی ماه...2
12345