اخبار و رویدادها: رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه صنعتی شاهرود همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور

رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه صنعتی شاهرود همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲- ۱۲:۳۴:۲۷

رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه صنعتی شاهرود همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور

آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» امروز در دانشگاه صنعتی شاهرود همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» امروز در این دانشگاه همزمان با دانشگاه های سراسر کشور با حضور هیات رئیسه و مهمانانی از دانشگاه های سطح شهرستان، روز سه شنبه 5 دی ماه جاری در محل تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.

این مجموعه تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مجموعه چهل جلدی «ره نامه» را دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی عنوان نمود که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی، گفت: این کتاب‌ها عرصه‌ گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند.

هر یک از این مجلد ها شامل آیات و روایات متناظر با موضوع کتاب و درآمد از بیانات مقام معظم رهبری و سرمشق گزیده از بیانات حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) معمار انقلاب وسپس 10 فصل منسجم در باره ی موضوع کتاب به رشته تحریر در آمده است  برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مجموعه ۴۰ جلدی«ره‌نامه»، جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.

a06e8b61-0454-4115-9c32-6dc521486f6d

64cecf47-2890-47dc-adbf-d90a9f0b2767


کلمات کلیدی: #رونمایی #مجموعه 40 جلدی «ره نامه» #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345