اخبار و رویدادها: نائب قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه در مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی منطقه 9 کشور

نائب قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه در مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی منطقه 9 کشور
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲- ۰۹:۲۲:۰۲

نائب قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه در مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی منطقه 9 کشور

مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور برگزار گردید و تیم بدمینتون دانشگاه صنعتی شاهرود به فینال این مسابقات راه یافت و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.  

به گزارش روابط عمومی و به نقل از مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود، مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور به میزبانی دانشگاه بجنورد از تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه با حضور 5 دانشگاه برگزار گردید و تیم بدمینتون این دانشگاه با غلبه بر دانشگاه کوثر بجنورد و غیرانتفاعی سنابادگلبهار و دانشگاه بجنورد به فینال این مسابقات راه یافت و در یک رقابت سخت در برابر تیم دانشگاه فردوسی مشهد نائب قهرمان این دوره از مسابقات گردید.

لازم به ذکر است، در بخش بازی های آزاد انفرادی بهناز صفایی مقام سوم و در بخش بازی های دو نفره (دوبل) سحر رجبی-ملیکامحمدی و غزاله رضوانی - فاطمه ابراهیمی مقام سوم مشترک را کسب نمودند. در بخش تیمی نیز دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول، دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم و دانشگاه بجنورد مقام سوم را کسب کردند.

روابط عمومی دانشگاه به اعضاء تیم بدمینتون دانشگاه خانم ها سحر رجبی، ملیکا محمدی، بهناز صفایی، غزاله رضوانی و فاطمه ابراهیمی و مربی تیم خانم مریم رحیمیان به جهت کسب این موفقیت تبریک عرض می نماید.

photo8433578515

photo8433546194photo8433552760


کلمات کلیدی: #قهرمانی #دانشجویان دختر #دانشگاه #مسابقات قهرمانی #بدمینتون #دانشگاه ها #اموزش عالی #منطقه 9 کشور #...3
12345