اخبار و رویدادها: حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲- ۱۱:۵۴:۴۹

حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان مرکز برگزیده سال گذشته و به دعوت رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان تنها واحد دانشگاهی استان حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه به عنوان مرکز برگزیده سال گذشته و به دعوت رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان تنها واحد دانشگاهی استان، در تاریخ 20 لغایت 22  آذرماه 1402 در مصلی بزرگ امام خمینی در تهران، حضور یافت.

به گفته دکتر محسن کرامتی رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرین، در این نمایشگاه دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پارک های علم و فناوری و شرکت های فناور و دانش بنیان شرکت نمودند و مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی شاهکار دانشگاه، با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و دستاوردهای جدیدی نیز برای دانشگاه به همراه داشت.

در برگزاری این نمایشگاه با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناورى و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، با شعار “پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” دانشگاه‌ ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشارکت داشتند.

این نمایشگاه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهوری و محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دوشنبه ۲۰ آذر در محل مصلی تهران با هدف ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران و فناوران، شناخت نیازهای پژوهشی و فناوری و ارتقای قدرت رقابت، تجاری سازی فناوری و ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و فناوری در هفته پژوهش افتتاح گردید.

بازدید مدیر کل دفتر پژوهش و فناوری انرژی های تجدید پذیر وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه صنعتی شاهرود، اعلام آمادگی شرکت ها از جمله شرکت سامان کنترل تابان، انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران، موسسه خلاقان پنج قاره جهت جذب نیروی متخصص، عقد تفاهم نامه و همکاری های مشترک، تبادل تجربیات و همکاری با فن بازار منطقه ای قم، معرفی و نیازسنجی و ایجاد ارتباط دانشگاه با شرکت های مختلف برای طرح های مرتبط جامعه با صنعت از جمله صنایع شیر ایران، تستا، شرکت آب و منطقه ای مشهد، پلیس راهور و دانشگاه علوم پزشکی و ....، رایزنی جهت گرفتن بورسیه های تحصیلی از صنایع شرکت کننده در نمایشگاه، همکاری جهت تامین نیروی انسانی صنایع شرکت کننده در نمایشگاه از فارغ التحصیلان دانشگاه و همکاری در ارائه فرصت های کارآموزی و کارورزی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از جمله دستاوردهای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار می باشد.

مهندس امیر مسعود صدر کارشناس اداره کارآفرینی و مهندس یونس شاهسونی کارشناس واحد ارتباط با صنعت به عنوان نمایندگان دانشگاه صنعتی شاهرود در این نمایشگاه حضور یافتند.

 c5d13570-6cee-48a7-aa51-5689144b670d


کلمات کلیدی: #حضور #مرکز هدایت شغلی #کاریابی تخصصی #دانشگاه صنعتی شاهرود #نمایشگا #دستاوردهای پژوهش #فناوری #فن بازار #...3
12345