اخبار و رویدادها: برگزاری دومین نمایشگاه دست سازه های دانشجویی و صنایع دستی با عنوان چکاوک در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری دومین نمایشگاه دست سازه های دانشجویی و صنایع دستی با عنوان چکاوک در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲- ۱۱:۳۵:۲۸

برگزاری دومین نمایشگاه دست سازه های دانشجویی و صنایع دستی با عنوان چکاوک در دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین نمایشگاه دست سازه های دانشجویی و صنایع دستی با عنوان "چکاوک" را به مناسبت روز دانشجو در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، دومین نمایشگاه دست سازه های دانشجویی و صنایع دست را با عنوان "چکاوک" را با همکاری سه کانون دختران یاس، هنرهای تجسمی و صنایع دستی و کانون خیریه دانشجویی مهر امام علی (علیه السلام) در روزهای 19 الی 21 آذرماه  در محل تالار شقایق های دانشگاه برگزار نمود.

این نمایشگاه با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و تشویق این فرهنگ، بالابردن روحیه همکاری تیمی و برقراری روابط همکاری در سطح اجرای پروژه برای دانشجویان، ارتقاء روحیه کارآفرینی و اشتغال زایی در فضای استارت آپ، ارتقاء جرأت مندی در ارائه و معرفی محصولات با نگاه ویژه به تولید و توسعه روحیه انسان دوستی و فرهنگ دستگیری از نیازمندان در قالب انجام امور خیریه در بین دانشجویان، برگزار و با استقبال مواجه گردید.

گفتنی است بخشی از عواید حاصل از فروش این نمایشگاه از طریق کانون خیریه دانشجویی مهر امام علی (علیه السلام) صرف امور خیریه خواهد شد.

37eb0b92-4549-4db7-9699-df1e43be6875


کلمات کلیدی: #نمایشگاه #دست سازه ها #دانشجوی #صنایع دستی #چکاوک #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345