اخبار و رویدادها: دومین رویداد اجرایی تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه DHA کراچی پاکستان

دومین رویداد اجرایی تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه DHA کراچی پاکستان
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲- ۱۰:۲۳:۰۰

دومین رویداد اجرایی تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه DHA کراچی پاکستان

دومین رویداد اجرایی تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه DHA کراچی پاکستان با سخنرانی دکتر محمد حسین تبارمرزبالی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق قدرت این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در پی اجرای تفاهم‌نامه بین این دانشگاه و دانشگاه DHA کراچی پاکستان وبیناری با موضوع Condition monitoring of electrical machines baxsed on electrical and mechanical Signatures  به عنوان دومین رویداد اجرایی تفاهم‌نامه مشترک در تاریخ پنجشنبه 9 آذر ۱۴۰۲  با سخنرانی دکتر محمد حسین تبارمرزبالی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق قدرت این دانشگاه به میزبانی دانشگاه DHA کراچی پاکستان به صورت مجازی و با مشارکت مستمعین از کشورهای مختلف برگزار شد.

دکتر حسین تبار در این سخنرانی علمی، ابتدا به بررسی انواع خطاهای الکتریکی و مکانیکی در ماشین های الکتریکی پرداخت و سپس ضمن اشاره به نحوه آشکارسازی و تشخیص خطا، آخرین دستاوردهای پژوهش های انجام شده در این حوزه در دانشگاه صنعتی شاهرود را ارائه نمود.

ایشان موضوع تشخیص خطا به کمک هوش مصنوعی را موضوع داغ پژوهش های روز محققین مربوطه برشمرد و به ارائه نتایج پروژه مشترک انجام شده پرداخت و پیشنهادات تحقیقاتی در همین راستا نیز ارائه نمود تا در صورت علاقمندی محققان دانشگاه دانشگاه DHA کراچی پاکستان منجر به انجام کارهای مشترک گردد.

در انتها، دفتر امور بین الملل دانشگاه DHA کراچی پاکستان، ضمن ابراز علاقمندی جهت برگزاری رویداد ها و نشست های تخصصی بیشتر در این زمینه، ابزار امیدواری کردند تا به زودی فعالیت های تحقیقاتی مشترک نیز بین دو دانشگاه در زمینه مربوطه آغاز شود.

برخی از اسلایدهای ارائه شده در این سخنرانی در تصاویر زیر قابل مشاهده می باشند. علاقمندان به این موضوع جهت ارتباط می توانند با ایشان از طریق شناسه m.hoseintabar@shahroodut.ac.ir  در تماس باشند.

 photo8145597340 

photo8145587437

 


کلمات کلیدی: #رویداد اجرایی #تفاهم‌نامه مشترک #دانشگاه صنعتی شاهرود #دانشگاه DHA کراچی پاکستان #...3
12345