اخبار و رویدادها: حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در راهپیمایی حمایت ازمردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در راهپیمایی حمایت ازمردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه
یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲- ۱۱:۲۹:۳۸

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در راهپیمایی حمایت ازمردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود با سردادن شعارهای ضد اسرائیلی و آمریکایی، نسل کشی صهیونیست‌ ها در سرزمین‌های اشغالی را محکوم و خواستار وحدت و انسجام همه کشورهای اسلامی در نابودی رژیم اشغالگر قدس شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اعضای هیات رئیسه دانشگاه به همراه اعضای هيأت علمی، دانشجویان و یاوران علمی این دانشگاه روز شنبه 27 آبان ماه ۱۴۰۲، بصورت جمعی و همگام با سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی محکومیت  "کودک‌کشی" و "فاجعه انسانی" غزه شرکت کردند.

در این تجمع که درخیابان 22 بهمن شاهرود ( ساعت گل شاهرود ) با حضور اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان و مسئولین ادارات و سازمان‌ها برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی اقدامات کودکشی آن‌ها را محکوم کردند.

در این مراسم گروه‌های سرود نوجوانان و نونهالان به اجرای سرود پرداخته و دکلمه خوانی کردند و رجزخوانی توسط مداح اهل بیت محسن مریدیان انجام و یک نوجوان نیز به زبان انگلیسی اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرد و امام جمعه موقت شاهرود حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان به سخنرانی در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل پرداخت.

در پایان بیانه‌ای نیز قرائت شد که با تکبیر حضار تایید شد.

 IMG_0040IMG_0004

IMG_0014IMG_0037

IMG_0005IMG_0017


کلمات کلیدی: #حضور #باشکوه #دانشگاهیان #دانشگاه صنعتی شاهرود #راهپیمایی #حمایت ازمردم مقتدر #کودکان مظلوم غزه #...3
12345