اخبار و رویدادها: جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1402 دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1402 دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲- ۱۳:۵۲:۰۶

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1402 دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورد دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در تاریخ 10 آبان برای گروه حسابداری و اقتصاد و 16 آبان گروه مدیریت و مهندسی صنایع با حضور دانشجویان ورودی 1402، رئیس دانشکده، مدیران گروه ها، و جمعی از اساتید دانشکده برگذار گردید.

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در تاریخ 10 آبان برای گروه حسابداری و اقتصاد و 16 آبان گروه مدیریت و مهندسی صنایع با حضور دانشجویان ورودی 1402، رئیس دانشکده، مدیران گروه ها، و جمعی از اساتید دانشکده برگذار گردید.
رییس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت جناب آقای دکتر مجتبی غیاثی در این آیین ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود عنوان نمودند تحصیل در دانشگاه ، دوران مهم و تعیین کننده در زندگی شما و بستری مناسب برای تحصیل، کسب مهارت، ورود به حرفه و مسیری جهت توسعه فردی و بالندگی است. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در تربیت نیروی متخصص و تاثیر بر سرمایه انسانی کشور پرداختند و تصریح نمودند دانشکده با بیش از دو دهه فعالیت با دراختیار داشتن اساتید زبده و به نام، فارغ التحصیلان موفق و آینده داری را به جامعه علمی کشور تقدیم نموده است که در حال خدمت رسانی به کشور و جامعه می باشند.
سپس مدیران محترم گروه های دانشکده نیز ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود، موارد آموزشی ازجمله بندهای مهم آئین نامه آموزشی را برای دانشجویان بازخوانی نمودند.
در ادامه جلسه، اعضاء هیات علمی رشته های مختلف دانشکده تجارب خود درخصوص مسائل آموزشی را به دانشجویان انتقال دادند و اهمیت استفاده بهینه از زمان را مورد تاکید قرار دادند. ضمن آنکه تفاوت آموزش در فضای مجازی نسبت به شرایط حضوری و مواردی که می بایست دانشجویان مدنظر داشته باشند توسط ایشان تشریح شد.
در ادامه پرسش و پاسخ دانشجویان از مسئولین دانشکده در خصوص موارد آموزشی، پژوهشی و... توسط دانشجویان طرح و در نهایت مراسم معارفه اتمام یافت.

 

 


کلمات کلیدی: #جلسه معارفه
12345