اخبار و رویدادها: برگزاری مسابقه شطرنج به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مسابقه شطرنج به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲- ۱۲:۲۴:۱۸

برگزاری مسابقه شطرنج به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی شاهرود

انجمن فکری ورزشی شطرنج دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته تربیت بدنی و به جهت تحقق شعار "ورزش،سلامت و تقویت روح" مسابقه شطرنج را در دو مرحله برگزار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، انجمن فکری ورزشی شطرنج این دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی و به جهت تحقق شعار "ورزش،سلامت و تقویت روح" اقدام به برگزاری مسابقه شطرنج در دو مرحله نموده است.

کمیته برگزاری مسابقه متشکل از محسن وهابی به عنوان سرپرست مسابقات، محمدرضاپریمی به عنوان مسئول انجمن شطرنج دانشگاه صنعتی شاهرود و علی حیدری بوده و کمیته داوران نیز متشکل از خانم باقری به عنوان داور فیده-سرداور،  مسعود خراسانیان به عنوان جانشین سرداور و محمدرضا پریمی به عنوان داور بوده است.

لازم به ذکر است، مرحله نخست در تاریخ 9 آبان ماه 1402 با حضور 43 شطرنج باز از مقاطع تحصیلی مختلف در بین دانشجویان پسر دانشگاه در محل سلف اساتید سالن غذاخوری زیتون در  5 دور به روش سوئیسی جهت تعیین 10 نفر برتر برگزار شد.

امید محمدی کیا،  بهنیا زواری، مصطفی صفی زاده، امین خردپیشه، امیرزاهدی، مانی شاکریان، امیرحسین خورسی، امیرحسین سدنی، مجتبی کرمانی نژاد و  امیرحسین قره باقی اسامی 10 نفر برتر دور اول این مسابقات می باشد.                                                                                                                                                    

مرحله دوم نیز در تاریخ یکشنبه 14 آبان ماه 1402 با حضور 10 نفر برتر مرحله نخست در محل انجمن شطرنج دانشگاه در 4 دور به روش سوئیسی برگزار گردید که اسامی نفرات اول تا سوم نهایی به شرح ذیل می باشد:

1. مصطفی صفی زاده  مقام اول

2. محمدرضا پریمی مقام دوم

3. امید محمدی کیا  مقام سوم

 07105a3c-3e31-4ec1-a085-babbf808edb2شطرنج


کلمات کلیدی: #مسابقه شطرنج #هفته تربیت بدنی #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345