اخبار و رویدادها: بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان از مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود

بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان از مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲- ۱۳:۰۳:۵۹

بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان از مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل از مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مهندس طهان مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان به همراه هیئت همراه روز چهارشنبه 10 آبان ماه جاری و در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل از مرکز تخصصی آپای این دانشگاه بازدید نمودند.

دکتر محسن رضوانی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و رئیس مرکز تخصصی آپا دانشگاه، به شرح فعالیت‌های تخصصی مرکز آپا پرداخت و در این بازدید گفت: دریافت گزارش حوادث و آسیب‌پذیری های امنیتی، رسیدگی به حوادث و ارائه توصیه ها، هشدار‌های امنیتی، تهیه خبر در حوزه امنیت فضای سایبری، آمار و نیز ارائه راهنمایی ها و مشاوره های مفید برای پاسخ به حوادث از جمله فعالیت هایی است که در مرکز تخصصی آپا انجام می پذیرد.

دکتر رضوانی ماموریت مرکز آپا دانشگاه را غالبا جنبه پژوهشی تخصصی در حوزه مدیریت پاسخ به حوادث در حوزه امنیت اطلاعات بیان نمود و گفت: با توجه به این موضوع که مخاطبین آپا حوزه عمومی است، این مرکز سعی دارد آسیب‌پذیری‌ها و اخبار مربوطه را به زبانی ساده و قابل فهم در اختیار عموم مردم قرار دهد.

مدیر کل پدافند و کارشناسان همراه از سامانه‌های تولید شده در مرکز آپا از نزدیک بازدید نمودند. در انتهای این بازدید هیئت بازدید کننده در جلسه مشترک با حضور دکتر رحیم باقری مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، به بحث و بررسی فعالیت‌های دانشگاه صنعتی شاهرود در حوزه پدافند غیر عامل پرداختند.

لامز به ذکر است، در این جلسه مشترک راه‌کارهای توسعه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و اداره کل پدافند غیر عامل مورد بررسی قرار گرفت.

photo7606487607

photo7606492900photo7606492827


کلمات کلیدی: #بازدید #مدیر کل #پدافند غیر عامل #استان سمنان #مرکز تخصصی آپای #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345