اخبار و رویدادها: نقش حائز اهمیت و تاثیرگذار آمار و برنامه ریزی در تصمیم گیری و سیاست گذاری اهداف دانشگاه

نقش حائز اهمیت و تاثیرگذار آمار و برنامه ریزی در تصمیم گیری و سیاست گذاری اهداف دانشگاه
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲- ۱۳:۴۸:۵۹

نقش حائز اهمیت و تاثیرگذار آمار و برنامه ریزی در تصمیم گیری و سیاست گذاری اهداف دانشگاه

به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی با مدیریت برنامه، بودجه، بهره وری و تحول اداری این دانشگاه و کارشناسان آن مجموعه ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی در اول آبان ماه 1402، دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس این دانشگاه به همراه دکتر  سعید حسامی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی از مدیریت برنامه، بودجه، بهره وری و تحول اداری دانشگاه بازدید و ضمن تبریک این روز به مدیر و کارکنان آن مدیریت از تلاش های مستمر و مؤثر آنان تقدیر و تشکر نمودند.

photo_2023-10-25_13-43-38

رئیس دانشگاه ضمن تأکید بر اهمیت آمار در برنامه ریزی ها، افزود: نقش آمار و برنامه ریزی در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل مدیریت برنامه و بودجه دانشگاه را می توان به عنوان قلب تپنده دانشگاه دانست و فعالیت های این مدیریت را نقشه راهی برای ارکان تصمیم گیری و اجرایی دانشگاه مطرح نمود.

photo_2023-10-25_13-43-38-(2)

در ادامه مهندس سهراب میرزایی مدیر برنامه، بودجه، بهره وری و تحول اداری دانشگاه ضمن تشکر از  و برگزاری این جلسه از تلاش های و زحمات دلسوزانه کارکنان شاغل در این مدیریت در جهت تبیین فعالیت ها تقدیر و تشکر نمود و به بیان گزارشی در خصوص فعالیت های این مدیریت پرداخت.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #دیدار #دفترطرح و برنامه...2
12345