اخبار و رویدادها: برگزاری آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود سال 1402

برگزاری آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود سال 1402
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲- ۱۵:۵۱:۳۷

برگزاری آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود سال 1402

آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور دانشجویان جدیدالورود، هیئت رئیسه دانشگاه، رؤساء دانشکده ها و مدیران دانشگاه همراه با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین استقبال از نودانشجویان سال 1402، دوشنبه یکم آبان ماه جاری ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، رؤساء دانشکده ها و مدیران دانشگاه، همراه با استقبال پرشور دانشجویان در محل تالار شقایق ها برگزار شد.

IMG_0097

IMG_0137

در ابتدا این آئین دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود و تبریک به جهت قبولی در آزمون سازمان سنجش، ورود به این مرحله از زندگی را شیرین و کسب عنوان دانشجویی را پرمسئولیت بیان نمود. وی همچنین با اشاره به تاریخچه دانشگاه به ایجاد روحیه نشاط و طراوت در نودانشجویان و ثبت خاطره ای ماندگار از آغاز تحصیلی تاکید داشت و افزود: همت مضاعف و تلاش شما دانشجویان می تواند عملکرد مناسبی را در پایان مسیر به دنبال داشته باشد.

IMG_0146

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود، به اهمیت چهار سال ارزشمند و بهره مندی از این فرصت طلایی اشاره نمود و گفت: دوران دانشجویی جزء بهترین لحظات زندگی شما خواهد بود، پس چه بهتر که برای سپری کردن ایامی پربارتر به مطالعه تاریخ زندگی افراد موفق در رشته تحصیلی خود و شناخت جامع ابعاد مختلف دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید، اهتمام ورزید

 

ایشان بر رعایت زمانبندی در زندگی به عنوان یک اصل اساسی برای رسیدن به موفقیت تاکید نمود و خواستار رعایت قوانین موجود در دانشگاه از سوی دانشجویان شد.

تحویل پرچم دانشگاه از سوی دانشجویان فارغ التحصیل به نو ورودی ها به صورت نمادین، پخش سرود رسمی دانشگاه با هدف ماندگارسازی شنیداری دانشگاه در ذهن نودانشجویان، اجرای تئاتر و موسیقی، از جمله دیگر برنامه های این مراسم است.

ایجاد انگیزه و رغبت برای جستجوی دانش و نیل به سوی جنبه های مثبت اخلاقی در آغازین روزهای دانشجویی، دغدغه مند کردن نودانشجویان نسبت به رویه های کلان علمی، تبیین نقش و جایگاه آنان در نقشه علمی کشور از جمله اهداف دیگر برگزاری این مراسم است.

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #آئین #استقبال #نودانشجویان...2
12345