اخبار و رویدادها: نشست هم اندیشی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با کارمندان

نشست هم اندیشی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با کارمندان
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲- ۰۹:۰۶:۳۸

نشست هم اندیشی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با کارمندان

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود طی نشست هم اندیشی با کارمندان در راستای ایجاد راهکارهای اجرایی برای محیطی شاداب تر، بحث و تبادل نظر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، معاون اداری و مالی این دانشگاه طی نشست هم اندیشی در عصر روز یکشنبه 30 مهرماه جاری در محل تالار اجتماعات زنده یاد دکتر ایرج پیروز (دانشکده مهندسی معدن،نفت و ژئوفیزیک)  با کارمندان در راستای رفع دغدغه های موجود و ایجاد راهکارهای اجرایی بحث و تبادل نظر نمود.

در ابتدا این نشست دکتر معصومه ابراهیمی دکتری جامعه شناسی و مدرس دانشگاه پیرو هدف این جلسه به بیان سخنرانی در خصوص چگونگی ایجاد محیطی شاداب تر در فضای کارمندی پرداخت.

دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز ضمن عرض خیر مقدم به اهمیت برگزاری چنین نشست هایی به منظور ایجاد بستری شاداب تر در دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: نکات مدنظر حدالامکان با بررسی زوایای قانونی پیگیری خواهد شد. وی همچنین بر مشارکت کارمندان در ارائه راهکارهای کاربردی و عملی در راستای منافع دانشگاه تاکید نمود.

در ادامه دکتر مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه به همراه مهندس میرزائی مدیر برنامه و بودجه و احمد خدابخشیان مدیر حراست، پس از دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات با حاضرین در جلسه به بررسی مسائل مطرح شده و تبادل نظر پرداختند.

IMG_0050IMG_0048

IMG_0046IMG_0016

IMG_0057IMG_0051


کلمات کلیدی: #نشست #هم اندیشی #معاون اداری و مالی #دانشگاه صنعتی شاهرود #کارمندان #...63
12345