اخبار و رویدادها: تجدید میثاق و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی

تجدید میثاق و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲- ۱۱:۲۴:۵۴

تجدید میثاق و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی

همزمان با چهارمین روز گرامیداشت هفته تربیت بدنی با شعار "ورزش، ارتقای فرهنگ، اعتلای روح و منش پهلوانی"، آئین باشکوهی با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه در زورخانه شهید تهرانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با چهارمین روز گرامیداشت هفته تربیت بدنی با شعار "ورزش، ارتقای فرهنگ، اعتلای روح و منش پهلوانی" ، آئین باشکوهی روز شنبه 29 مهر ماه جاری با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه با حضور جمعی از اساتید، کارمندان، دانشجویان و مهمانان در محل زورخانه شهید تهرانی این دانشگاه برگزار شد. 

ابتدا این آئین دکتر حسنی مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان، در خصوص اهمیت ورزش و تاثیر آن بر ابعاد شخصی و اجتماعی افراد جامعه به بیان سخنرانی پرداخت و در ادامه به برنامه های تدارک دیده شده در این هفته اشاره نمود.

دکتر نیکوفرد رئیس انجمن ورزش باستانی دانشگاه نیز در این آئین ضمن قدردانی از فعالین عرصه توسعه و ترویج ورزش زورخانه ای و پهلوانی بر ترویج اخلاق، معنویت و منش پهلوانی در این رشته ورزشی تاکید کرد.

در ادامه جمعی از ورزشکاران اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه پیشکسوتانی از شهر شاهرود و بسطام با تجدید میثاق و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه به انجام ورزش زورخانه ای پرداختند.

photo7319340489photo7319321574

photo7319296532photo7319315390

 


کلمات کلیدی: #تجدید میثاق #همبستگی #مردم مظلوم غزه #گرامیداشت هفته تربیت بدنی #...3
12345