اخبار و رویدادها: بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت گسترده جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت گسترده جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲- ۱۶:۰۲:۲۹

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت گسترده جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه

دانشگاه صنعتی شاهرود در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، این وحشی‌گری جنون‌آمیز را محکوم کرد.

 

دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه ، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ﴿سوره حج آیه 39﴾

به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست (سوره حج آیه 39)

 

اکنون که داعیه‏ دارانِ دروغینِ انسانیت و صلح و آزادی، برای تکمیلِ جورچین مضحکِ سلطه جهانیِ موردنظر خویش، از خون و پوست و استخوان کودکان که پاکترین نمونه های بشری و نزدیکترینِ آن ها به فطرتِ حقیقیِ انسان که روح الهی در آن دمیده شده است نیز دریغ نمی‏کنند، لحظه ‏لحظه‏ ای که می‏گذرد آیینه‏ ی عبرتی است برای تاکید بر آن که حقیقت بسانِ همیشه‏ ی تاریخ، مظلوم است. در این میان مدعیان انسانیت و حقوق بشر و از آن تاسف بارتر زورمندانی که سالهاست به نامِ اسلام و با حاکمیت بر سرزمین های اسلامی به زراندوزی مشغولند، در برابر ریخته شدن خون صدها شهروند و به ویژه کودکان و زنان بی گناه غزه ، نه تنها سکوت کرده اند که این بی شرمی و تکرارِ جنایات تاریخی را تایید می‏کنند.

جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون های بین المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است محکوم نموده و خواهان توقف هر چه سریعتر این حملات و بمباران های ناجوانمردانه به مناطق مسکونی،درمانی و غیرنظامی است و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً باعث فروپاشی و پایان سلطه رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر عاملین و آمرین این جنایت وحشیانه خواهد شد. همچنین جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان را به مطالبه ی پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی و دفاع از مظلومان عالم دعوت می نماید.

دانشگاه صنعتی شاهرود مصایب وارده بر مسلمانان غزه را به امت اسلامی ، جبهه مقاومت و نیز ولی امر مسلمین جهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال پیروزی آن مظلومان را بر دشمنان مسئلت دارد.

دانشگاه صنعتی شاهرود

12345