اخبار و رویدادها: حضور فعال دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان تنها دانشگاه ایرانی در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023

حضور فعال دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان تنها دانشگاه ایرانی در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲- ۱۰:۵۹:۳۵

حضور فعال دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان تنها دانشگاه ایرانی در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023

دانشگاه صنعتی شاهرود در غرفه ای مشترک با شرکت روسی Geo-spectrum در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023 در برج میلاد تهران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه شرکت روسی  Geo-spectrum به عنوان تنها دانشگاه ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023 در غرفه ای مشترک با این شرکت روسی در تاریخ 18الی 20 مهرماه جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور بیش از ۱۵ دانشگاه از روسیه حضور پررنگ و فعالی داشت.

photo_۲۰۲۳-۱۰-۱۴_۰۸-۵۹-۱۲

photo_۲۰۲۳-۱۰-۱۰_۱۱-۰۰-۰۷

در این نمایشگاه مذاکرات مثبتی در راستای همکاری‌های علمی تحقیقاتی با دانشگاه صنعتی شاهرود انجام گرفت و همچنین گفتگوهای سازنده‌ای با نماینده وزارت علوم روسیه برای ایجاد راهکاری برای مشارکت دانشگاه‌های ایرانی در بحث بودجه های تحقیقاتی موجود در روسیه صورت پذیرفت. در روز دوم این نمایشگاه نیز دکترمحمد حسین احمدی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر گروه روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود در مورد ارتباط علمی و تکنولوژیکی ایران- روسیه و رویکرد دانشگاه‌های دو کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است، بخش‌های موضوعی و تخصصی نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023 ، انرژی و انرژی مهندسی، ماشین سازی، حمل ونقل، متالورژی و فلزکاری، صنعت معدن، صنعت نفت و گاز، صنایع شیمیایی، ساخت وساز، پزشکی و دارویی، کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع چوب،خمیر و کاغذ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش و پرورش و علم و تحقیق می باشد.

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #حضور در نمایشگاه اکسپو- ایران روسیه 2023....3
12345