اخبار و رویدادها: برگزاری همزمان ۳ آزمون فنی حرفه ای، کاردانی به کارشناسی ناپيوسته و وکالت قوه قضائيه در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری همزمان ۳ آزمون فنی حرفه ای، کاردانی به کارشناسی ناپيوسته و وکالت قوه قضائيه در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲- ۱۴:۳۰:۱۴

برگزاری همزمان ۳ آزمون فنی حرفه ای، کاردانی به کارشناسی ناپيوسته و وکالت قوه قضائيه در دانشگاه صنعتی شاهرود

آزمون های مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و وکالت قوه قضاییه صبح روز جمعه سوم شهریورماه 1402 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آزمون های مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و وکالت قوه قضاییه هشت صبح روز جمعه سوم شهریورماه 1402 همزمان با سراسر کشور در محل دانشكده هاي معدن، علوم زمين و ساختمان شهداي هسته اي این دانشگاه برگزار شد.

در این آزمون 911 نفر، متشکل از450 متقاضی مرد و 461 متقاضی زن بر سر کسب صندلی های این رشته ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طبق اطلاعیه های جداگانه جهت برگزاری آزمون های مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و وکالت قوه قضاییه، کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون ها از روز سه شنبه ۳۱ مردادماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای چاپ در دسترس داوطلبان و متقاضیان قرار گرفت.

لازم به ذکر است، پرونده این آزمون با حضور تعدادی از مسیولین و با همکاری بخش های مختلف از جمله فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و کلیه همکاران دانشگاه در بخش های روابط عمومی، حراست، امور اداری، اداره نقلیه، اداره امور خدمات و... بسته شد.

 

IMG_0019IMG_0011

IMG_0039IMG_0036


کلمات کلیدی: #ازمون #رقابت #داوطلب #فنی و حرفه‌ای #وکالت #قوه قضاییه #کاردانی #کارشناسی #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345