اخبار و رویدادها: برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 1402
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲- ۱۰:۰۴:۳۰

برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 به همت دانشگاه صنعتی شاهرود و مشارکت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همایش انتخاب رشته کنکور1402 با همت این دانشگاه و مشارکت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و با حضور داوطلبین در روز چهارشنبه 25 مرداد ماه جاری در محل تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

IMG_0107

IMG_0076

در ابتدای این آیین دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت انتخابی آگاهانه و هوشمندانه برای ساخت آینده ای درخشان درخصوص برگزاری این همایش ابراز خرسند نمود و گفت: با توجه به حساسیت انتخاب رشته امسال تلاش کردیم تا در این همایش با همکاری آموزش وپرورش شهرستان با معرفی رشته ها و توانمندی های موجود در دانشگاه بستری مناسب برای آشنایی بهتر داوطلبان و جذب دانشجوی توانمند فراهم سازیم.

دکتر عطایی با اشاره به 5 دهه تجربه این دانشگاه به بیان آماری درخصوص تعداد اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانشکده ها و رشته ها پرداخت و ضمن بیان جایگاه دانشگاه درسطح ملی و بین المللی و داشتن اساتید توانمند بر پذیرش دانشجو در 34 رشته مختلف صنعتی و غیر صنعتی تاکید نمود.

IMG_0086

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دراین همایش درخصوص 3 پدیده مبارک در سال تحصیلی جدید به بیان توضیحاتی پرداخت وافزود: به منظور ارتباط بخشی بهتر آموزش عالی و حوزه صنعت و همچنین تأمین و تربیت بخشی از نیروی مورد نیاز صنعت،با تلاش این دانشگاه از میان داوطلبان واجد شرایط آزمون سراسری سال1402 با شرایط اختصاص « گروه خودروسازی سایپا« زیرگروه فنی و مهندسی، دانشجوی بورسیه تحصیلی و شغلی می پذیرد. و همچنین طی انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه صنعتی شاهرود در سه رشته آموزش ریاضی، آموزش فیزیک و آموزش شیمی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

وی در ادامه همچنین ضمن بیان جذب دانشجو بین الملل، تاکید نمود: طیف قابل توجهی از بورسیه دانشجویان امسال بورسیه صنعتی خواهند شد.

در ادامه همایش  هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان شاهرود ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در خصوص جذب رشته های دانشجو معلم به بیان توضیحاتی پرداخت و تاکید نمود امسال با توجه به وجود بیشترین بازنشسته در حرفه معلمی شاهد بیشترین جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خواهیم بود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود همچنین به بیان آماری درخصوص درصد قبولی در رشته های مختلف پرداخت و با توجه به اینکه امسال برای اولین بار درکشور تصحیح آزمون نهایی به صورت الکترونیکی بود توضیحاتی را مطرح نمود.

IMG_0099

در پایان این همایش آقای فرهادی مشاور و روانشناس مرکز مشاوره وسلامت دانشگاه به ارائه نکات مورد نیاز داوطلبان کنکور سراسری 1402 به جهت آگاهی بیشتر برای انتخاب رشته پرداخت و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #همایش #انتخاب رشته کنکور...2
12345