اخبار و رویدادها: اطلاعیه تمدید سنوات دانشجویان کارشناسی ارشد جهت نیمسال 4021

اطلاعیه تمدید سنوات دانشجویان کارشناسی ارشد جهت نیمسال 4021
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲- ۱۴:۰۴:۳۹



باطلاع میرساند مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد چهار نیمسال می باشد و چنانچه دانشجویان تا پایان نیمسال چهارم فارغ التحصیل نگردند، باید نسبت به تمدید سنوات خود اقدام نمایند.

لذا دانشجویانی که در ترم 4021 وارد نیمسال پنجم یا ششم خود میشوند ، فرم تمدید سنوات نیمسال پنجم یا ششم را پر و امضا نموده و پس از تایید استاد محترم راهنما نهایتا تا 25 تیر ماه به آموزش دانشکده تحویل نمایند و دانشجویانی که وارد ترم هفتم به بعد می شوند از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان قسمت ثبت و تایید گزارش عملکرد فعالیت های آموزشی و پژوهشی درخواست خود را نهایتا تا 25 تیرماه ثبت و برای استاد محترم راهنما ارسال نمایند.

لازم به ذکر است نیمسال هایی که دانشجویان مرخصی بدون احتساب در سنوات گرفته اند در مجموع سنوات تحصیلی آنها محاسبه نخواهد شد.

همچنین در نظر داشته باشید دانشجویانی که وارد نیمسال ششم تحصیلی می شوند پس از تایید درخواست تمدید سنوات آنان در جلسه تحصیلات تکمیلی دانشکده می بایست نسبت به ثبت درخواست تمدید سنوات در پیشخوان خدمت سیستم گلستان نیز اقدام نمایند و دانشجویان نیمسال هفتم به بعد، باید پس از تایید درخواست ثبت و تایید گزارش عملکرد فعالیت های آموزشی و پژوهشی آنان در جلسه تحصیلات تکمیلی دانشکده نسبت به ثبت درخواست تمدید سنوات در کمیسیون موارد خاص دانشگاه اقدام نمایند. لازم به ذکر است این دسته از دانشجویان (نیمسال هفتم به بعد) می توانند نتیجه درخواست ثبت و تایید گزارش عملکرد فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را پس از تایید از طریق گزارش 2396 در سیستم گلستان دریافت و همراه نامه استاد محترم راهنما در درخواست خود در سامانه خدمات دانشجویی مربوط به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بارگذاری نمایند.

12345