اخبار و رویدادها: برگزاری دوره پيش نياز كارآموزی طرح مهتاب در دانشگاه

برگزاری دوره پيش نياز كارآموزی طرح مهتاب در دانشگاه
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲- ۰۸:۴۵:۳۰

برگزاری دوره پيش نياز كارآموزی طرح مهتاب در دانشگاه

اداره امور فناوری، تجاري سازی و كارآفرينی دانشگاه صنعتی شاهرود دوره پيش نياز كارآموزی طرح مهتاب را با هدف ارتباط مستقیم بین دانشجویان و فارغ التحصیلان با شركت های صنعتی برتر برگزار نمود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اداره امور فناوری، تجاري سازی و كارآفرينی این دانشگاه ظهر روز چهارشنبه 10 خرداد ماه جاری دوره پيش نياز كارآموزی طرح مهتاب را با حضور اعضا هیات علمی، دانشجویان رشته های مهندسی و شركت هاي صنعتی برتر استان و با هدف ارتباط مستقیم بین دانشجویان و فارغ التحصیلان با شركت های صنعتی برتر، در محل سالن شيخ ابوالحسن خرقانی واقع در طبقه همكف ساختمان كتابخانه پرديس فناوری دانشگاه برگزار نمود.

در ابتدا این کارگاه دکتر حمید حسن پور معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه ضمن استقبال از حضور شرکت های صنعتی و دانش بنیان استان در چنین جلساتی، به اهمیت کارآموزی در رشته های فنی و مهندسی پرداخت و خواستار ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت و برگزاری جلساتی از این قبیل برای ارائه و معرفی فرصت های شغلی به دانشجویان شد.

IMG_0034IMG_0050

در ادامه این کارگاه به ترتیب شرکت های سیم و کابل مغان، ریخته گری دقیق پارس، طب پلاستیک و شرکت نفت و گاز پیروزی به معرفی مجموعه و فعالیت های کاری خود در صنعت و همچنین ارائه فرصت های شغلی و کارآموزی خود به تفکیک رشته های تحصیلی برای دانشجویان پرداختند.

این کارگاه با سخنرانی دکتر گردویی رئیس دانشکده مهندسی مکانیک در خصوص نیاز صنایع به نیروی متخصص و آموزش دیده و اهمیت دوره کارآموزی و دوره های مهارت افزایی در دانشگاه ها به پایان رسید.

پس از این کارگاه دانشجویان به همراه اعضا هیات علمی از شرکت طب پلاستیک بازدید نمودند و نمایندگان این شرکت در بخش های مختلف به معرفی فرصت‌های شغلی مجموعه پرداختند.

         IMG_0063IMG_0054photo5098577996 (1)

 

 

 


کلمات کلیدی: #کارگاه #شرکت صنعتی #مهارت #دانشجو #صنعت #مهارت افزایی #شغل #اشتغال #...3
12345