اخبار و رویدادها: پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲- ۱۷:۱۸:۲۰

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پیامی درگذشت دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک وریاست مدرسه عالی معدن شاهرود را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود؛دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه، در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک ، زنده یاد دکتر ایرج پیروز، پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پيام بدين شرح مي باشد:

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ

 

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

 

خبر درگذشت همکار فرهیخته و عزیزمان استاد بازنشسته دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه جناب آقای دکتر ایرج پیروز موجب تأثر و تألم بسیار گردید. غم از دست دادن سرمایه‌های ارزشمند علمی و دانشگاهی بسیار عظیم است. ایشان شخصیتی وارسته، تلاشگر، بی ادعا، صادق، متواضع و مردم دار بودند که در طی دوران پر بار خدمت صادقانه خود چه در کسوت ریاست مدرسه عالی معدن شاهرود و چه در امر آموزش، پژوهش و تربیت علمي جوانان ایران اسلامی عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

 

آن مرحوم علی رغم نیل به افتخار بازنشستگی لیکن به دلیل عشق وافر به محیط علمی دانشگاه و نیز دانشجویان عزیز همچنان با علاقه بسیار با دانشکده همکاری می کردند و در محافل مختلف دانشگاهی و نیز بنیاد خیرین دانشگاه حضوری فعال و موثر داشتند.

 

اینجانب فقدان این استاد پیشکسوت فرزانه و ارجمند را خدمت خانواده و بازماندگان آن مرحوم ، همکاران و نیز دانشجویان محترم ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت می نمایم.

 

مرتضی ایزدی فرد

رئیس دانشگاه

چهاردهم خرداد ۱۴۰۲

12345