اخبار و رویدادها: معارفه مشاور و رئيس دفتر رياست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه صنعتی شاهرود

معارفه مشاور و رئيس دفتر رياست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲- ۱۵:۱۳:۱۵

معارفه مشاور و رئيس دفتر رياست، روابط عمومی و امور حقوقی  دانشگاه صنعتی شاهرود

دكتر سعید حسامی پیله رود عضو هیات علمی دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دراولین جلسه شورای دانشگاه در سال 1402؛ از زحمات نزدیک به 12 سال دکتر حمید آقاجانی دانشیار دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک در کسوت  مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه تقدیر شد و دكتر سعید حسامی پیله رود استادیار دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای  این دانشگاه به عنوان مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی جدید معرفی شد.

در بخشی از حکم دکتر حسامی پیله رود آمده است؛.

احتراماً؛ با عنایت به بند «الف» ماده «17» آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری كشور مصوب جلسه 684 شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه منصوب می شوید  تا امور محوله را مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه و با نظر اینجانب به انجام رسانید. 

 امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی، در سایه تلاش، همدلی و همفكری با معاونین، مدیران و همكاران محترم دانشگاهی در انجام امور محوله موفق باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم. 

IMG_0015IMG_0025

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه در این جلسه با بیان برخی از ویژگیهای شاخص دکتر حمید آقاجانی نظیر صبر، سعه صدر، دلسوزی و تعهد در امور؛ تاکید کرد اینها از ویژگیهای یک مدیر است که می تواند او در امور مدیریت موفق نماید و ایشان تا آخرین لحظه به خوبی انجام وظیفه نمود. ایشان در ادامه  از  دکتر حسامی به جهت قبول این مسئولیت تشکر نمود و افزود: دکتر حسامی با توجه به توانمندی و تجربه ارزشمندی  که در سایر سطوح مدیریتی دارد، در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده دانشگاه به درستی گام برخواهد داشت.

دکتر حمید آقاجانی در این جلسه یاد و خاطره روسای گذشته دانشگاه را گرامی داشت و از اعضای هیات رئیسه های قبلی و فعلی دانشگاه و مدیران و همکاران حوزه ریاست دانشگاه در طی سالهای مدیریت خود تقدیر و تشکر کرد و از دکتر سعید حسامی به خاطر پذیرش این مسئولیت قدردانی و برای ایشان سلامتی و موفقیت در کار آرزو نمود.

در ادامه دکتر سعید حسامی نیز با تقدیر از زحمات دکتر حمید آقاجانی؛ اظهار امیدواری کرد که با همکاری کلیه دوستان این مسئولیت را با سربلندی به سرانجام برساند.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #معارفه #مشاور رئیس و رئیس دفتر ریاست #روابط عمومی و امور حقوقی
12345