اخبار و رویدادها: بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد

بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱- ۱۱:۴۰:۵۳

بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد

نشست بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور اعضای هیئت مدیره و همچنین با محوریت تکمیل زیرساخت های مورد نیاز بخش خوابگاهی دانشجویان این دانشگاه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس دانشگاه و همچنین اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین با موضوع توجه به زیرساخت های آموزشی و رفاهی به خصوص خوابگاه دانشجویان و بهره گیری از ظرفیت خیرین در این زمینه، تشکیل جلسه داد.

دکتر ایزدی فرد، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این نشست ضمن اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در تکمیل زیرساخت های مورد نیاز بخش خوابگاهی دانشگاه صنعتی، گفت: خیرین همواره در زمره بازوان توانمند بخش آموزش عالی در کشور و همچنین شهرستان شاهرود بوده اند که مجاهدت هایشان همواره موجبات برکات فراوانی بوده است.

ایزدی فرد با بیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی و آموزشی با کمک خیرین، در راستای ارتقای کیفیت آموزشی آینده سازان ایران اسلامی صورت میگیرد، بیان کرد: افتخار داریم که خیران توانمند و نیک اندیشی را در مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود شاهد هستیم که همواره کمک هایشان منشا برکات و خیرات بوده است.

وی همچنین به ضرورت خرید خوابگاه دخترانه به مثابه یکی از مسائل مطروحه در نشست بنیاد خیرین دانشگاه اشاره کرد و افزود: خوابگاه می تواند امکان استقرار دانشجویان را بیش از پیش در دانشگاه تقویت نماید.

در ادامه جلسه رضا افتخاری بازرس بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود و خیر نیک اندیش شاهرودی در این نشست قول مساعد کمک به خریداری ساختمان خوابگاه دانشگاه صنعتی شاهرود را داد و اعلام کرد که از هیچ کوششی در زمینه ارتقای زیرساخت های مورد نیاز دانشجویان فروگذار نخواهد کرد.

ایشان  بیان کرد: ایران اسلامی در دست جوانانی است که در پشت میزهای همین دانشگاه ها درس خوانده و مدارج علمی را طی کرده اند لذا کمک به دانشگاه ها در واقع کمک به آینده سازی ایران است.

در پایان جلسه آقای ناصر بابائی به ارائه گزارش در خصوص تهیه و توزیع مواد غذایی بین دانشجویان تحت پوشش و متقاضیان جدید پرداخت.

photo_2023-03-07_09-49-11


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #نشست خیرین دانشگاه...2
12345