اخبار و رویدادها: اختتامیه نمایشگاه کار استان سمنان برگزار و از فناوران و کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شد

اختتامیه نمایشگاه کار استان سمنان برگزار و از فناوران و کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شد
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱- ۱۰:۴۷:۵۴

اختتامیه نمایشگاه کار استان سمنان برگزار و  از فناوران و کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شد

نخستین نمایشگاه کار استان سمنان در حالی به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود به پایان رسید که حاضران و شرکت های برتر در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نخستین نمایشگاه کار استان سمنان که به مدت سه روزاز 24تا 26بهمن سال جاری با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان و با حضور بیش از 40 شرکت صنعتی و دانش بنیان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شده بود، به ایستگاه پایانی رسید..

تقدیر از شرکت های برتر حاضر در نخستین نمایشگاه کار استان سمنان، یکی از بخش های ویژه مراسم اختتامیه بود.

شرکت قند شمیم کویر ، طب پلاستیک نوین، ، ریخته گری دقیق پارس، ایران ترانسفو، فنر لول ایران، صنایع شهید عارفی و سیم و کابل مغان شرکت های تقدیر شده در مراسم اختتامیه بودند..

لوح و تندیس یادبود و همچنین جوایزی به رسم یادگار به مدیران و یا نمایندگان هشت شرکت منتخب در نخستین نمایشگاه کار استان سمنان از سوی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی اهدا شد.

این مراسم همچنین بخش دیگری هم داشت که در آن شرکت های حاضر در نمایشگاه در بخش دانش بنیان تقدیر شدند..

تندیس یادبود، جایزه نقدی، سرمایه در گردش و همچنین کتاب رشد و توسعه به واسطه سطح فناوری، ایده محوری، توسعه، بهبود شاخص کسب و کار و توسعه محصولات به شرکت های نوین تجارت کیهان آتیه، شرکت داده پردازان هوشمند و شرکت های حوزه خلاق و دانش بنیان مانند صدرا مدار قومس و ... نیز اهدا شد.

این شرکت ها بعد از رشد مقدماتی بعد از گذراندن دوره پیش رشد و دوره رشد در کمتر از یک سال ارزیابی و انتخاب شدند.

رئیس اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی از برپایی نمایشگاه کار استان سمنان در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۴۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شدند.

دکتر محسن کرامتی با بیان اینکه این نمایشگاه در روز و به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، تاکید کرد: آشنایی مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مختصصان و نیروی کار جوان با آخرین دستاوردهای تولیدی و فناوری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با بیان اینکه با برپایی نمایشگاه به دنبال دریافت نیازهای کاری شرکت های دانش بنیان و تولیدی و صنعتی بودیم، گفت: یکی از اهداف نمایشگاه این بود که بتواند نیاز کاری تولید و دانش بنیان ها را احصا و با برنامه ریزی که از قبل برای مهارت افزایی دانش آموختگان دانشگاهی صورت گرفته، نیازهای تولیدکنندگان صنعتی را برطرف کند.

در اختتامیه نمایشگاه کار استان سمنان همچنین چهار شرکت به نمایندگی از شرکت های فناور و دانش بنیان مسائل و موضوعات مرتبط با شرکت های دانش بنیان استان سمنان از جمله بازار فروش، حمایت ها و مسائل بازار یابی و ... را مطرح کردند در بین این شرکت ها شرکت آپا به مدیریت عاملی دکتر رضوانی، شرکت زیرک مدیر عاملی دکتر ابراهیمی، شرکت دانش بنیان کانی تکنیک به مدیر عاملی دکتر اختری و شرکت دینا تکنیک به مدیریت عاملی دکتر حسینی حضور داشتند.

 

گفتنی است حضار در این نمایشگاه نیز در خاتمه این رویداد که نخستین رویداد نمایشگاهی کار در استان سمنان نیز محسوب می شد، از میزبانی شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود وپارک علم و فناوری استان سمنان تقدیر کردند.

 

12345