اخبار و رویدادها: بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران آغاز به کار کرد

بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران آغاز به کار کرد
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱- ۱۰:۴۴:۰۴

بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران آغاز به کار کرد

بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران با حضور نایب رئیس انجمن زمین شناسی ایران، معاون سازمان زمین شناسی کشور و جمعی از اساتید و صاحب نظران این حوزه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران با حضور نایب رئیس انجمن زمین شناسی ایران، معاون سازمان زمین شناسی کشور و جمعی از صاحب نظران و اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر ایران اسلامی از جمله کردستان، کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، زنجان و ...  لحظاتی قبل در دانشکده علوم زمین دانشگاه آغاز به کار کرد.

قرار است سخنرانی رئیس انجمن زمین شناسی ایران آغازگر این مراسم باشد که تا لحظاتی دیگر صورت خواهد پذیرفت همچنین از جمله بخش های این همایش ملی علمی می توان به گزارش دبیر علمی همایش و نایب رئیس انجمن زمین شناسی ایران اشاره کرد.

این همایش امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر امروز پنجم و ششم بهمن ماه 1401 در موضوعات مختلف شامل زلزله، زمین‌شناسی، کانه‌زایی و زمین‌شیمی، پهنه و ... برگزار خواهد شد و در نوبت صبح شش سخنرانی علمی و تخصصی در موضوعات مختلف صورت خواهد گرفت.

از جمله ارائه سخنرانی های نوبت صبح می توان به درس هایی از زمین لرزه سال 1331 طرود، کانه زایی سرب و روی در سنگهای کربناته کامبرین، جنوب غرب میبد، پهنه دگرگونی، ماگمایی سنندج تا سیرجان: کمان یا کافت درون قاره ای و ... اشاره کرد که توسط اساتید دانشگاه های مدعو عنوان خواهد شد.

همچنین سخنرانی های این همایش علمی و ملی با تلاش مسئولان دانشگاه صنعتی شاهرود در بستر مجازی نیز قابل دریافت است.  علاقمندان می توانند برای دریافت سخنرانی ها با آدرس دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین به لینکهای https://lms.shahroodut.ac.ir?m=188197924 و https://lms.shahroodut.ac.ir?m=312955520  مراجعه کنند.

گفتنی است استراتژی و راهبردهای موفق زمین شناسی زیست محیطی در مدیریت  نخاله های ساختمانی با تاکید بر شهر گرگان، اگروماینینگ روش جدید معدن کاری، دوستدار محیط‌زیست، پترولوژی و ژئوشیمی تودۀ گرانیتی هریس، استان آذربایجان شرقی، زمین‌شناسی کربنات‌های فوقانی کانسار روی و سرب کوشک و کاربرد اکتشافی آن در منطقه ایران مرکزی و ... در زمره سخنرانی های مجازی این همایش خواهند بود . در ابن همایش ۱۵۰ مقاله ارائه شده است.

در این همایش همچنین بالغ بر ۶۶ پوستر نیز ارائه خواهد شد و دوست داران علم زمین شناسی می توانند برای دریافت این پوسترها و سخنرانی ارائه آنها در بستر مجازی به لینک های ذیل مراجعه کنند. https://lms.shahroodut.ac.ir?m=312955520  و  https://lms.shahroodut.ac.ir?m=188197924 گفتنی است روز ششم بهمن ماه برای ارائه پوسترها در فضای مجازی در دو نوبت صبح و عصر برگزیده شده است

مراسم اختتامیه این همایش نیز فردا برگزار خواهد شد.

photo_2023-01-25_10-29-01photo_2023-01-25_10-29-02


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #دانشکده علوم زمین #افتتاحیه همایش انجمن زمین شناسی...2
12345