اخبار و رویدادها: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم امضا شد.
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱- ۲۰:۴۲:۱۳

   تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم امضا شد.

باهدف توسعه تبادلات پژوهشی و فناوری؛ تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم امضا شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم یزد، خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حمید حسن پور از برگزاری جلسه بازديد از توانمندي‌هاي علمي و پژوهشي دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور گروه صنایع دریایی شهید مقدم یزد خبر داد و بیان کرد: جمعی از مدیران و کارشناسان این گروه صنعتی روز سه شنبه بیست و هفتم دیماه سال جاری با بازدید از زیرساخت ها و توانمندی های دانشگاه صنعتی شاهرود، نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه تاکید کردند.

وی با بیان اینکه در این بازدید که با حضور مديرعامل ،مدير دفتر طراحي و مدير مركز توسعه فناوري گروه صنایع دریایی شهید مقدم حضور داشتند، نسبت به استفاده از توانمندي‌هاي علمي و آزمايشگاهي دانشگاه و همکاری های دو جانبه تاکید شد . و در جریان توانمندی های دانشگاه در زمینه های موتورهای الکتریکی و پوشش های پلیمری و جاذب های امواج الکترومغناطیس قرار گرفتند .

در ادامه این جلسه که با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه در رشته های برق،کامپیوتر ومکانیک برگزار شد ،بر اساس ظرفیت هاو توانمندیهای زیر ساختی در این حوزه ها جهت همکاری در فناوری ساخت موتورهای الکتریکی و سنسورینگ تاکید گردید .

و تفاهم نامه همکاری مشترك و همه‌جانبه علمي، پژوهشي و فناوري بین مرکز صنایع دریایی شهید مقدم یزد و دانشگاه صنعتی شاهرود به امضا رسید.

گفتنی است امضای تفاهم نامه های همکاری، یکی از سیاست های دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای توسعه مراودات ، فناوری، اقتصادی، پژوهشی و ... است که در طول سال با ارگان ها و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی صورت می پذیرد .

 


کلمات کلیدی: #پزوهشی #تفاهم نامه #صنایع دریایی #1
12345