اخبار و رویدادها: همایش ملی زمین شناسی ایران در شاهرود برگزار می شود

همایش ملی زمین شناسی ایران در شاهرود برگزار می شود
یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱- ۰۹:۳۱:۰۴

همایش ملی زمین شناسی ایران در شاهرود برگزار می شود

همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران به صورت حضوری و مجازی روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، بيست و پنجمين همايش ملي انجمن زمين شناسي ايران در تاريخ پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری به صورت حضوري و مجازي در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

ارائه آخرين دستاوردهاي علوم زمين در قالب سخنراني و پوستر توسط دانشجويان و اساتيد و مخصوصاً ارائه سخنرانيهاي كليدي توسط اساتيد و محققين مدعو از جمله بخش های این همایش ملی است.

همچنین از جمله بخش های دیگر همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود می توان به انتخاب دانشجوي نمونه زمین شناسی در بین دانشگاه های کشور، اشاره کرد.

انتخاب پژوهشگر برتر زمين شناسي، انتخاب كتاب نمونه و نيز عكس برتر زمين شناسي از دیگر بخش های همایش ملی انجمن زمین شناسی ایران است که در شاهرود میزبانی خواهد شد.

گفته می شود در این همایش تقدير از اساتيد پيشكسوت در بخشهاي دانشگاهي و صنعت صورت خواهد گرفت.

یکی از مهمترین بخش های همایش ملی انجمن زمین شناسی کشور ، ارائه اولين جايزه مهندس خادم (بنيانگذار سازمان زمين‌شناسي و اكتشافات معدني كشور  برجسته زمين‌شناسي در ايران) خواهد بود. که برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود انجام خواهد پذیرفت.

به گفته مسئولان برپایی همایش ملی انجمن زمین شناسی کشور، برپايي نمايشگاه جانبي و كارگاههاي آموزشي از جمله فعاليتهاي برنامه ريزي شده در اين همايش خواهد بود.

بازديد صحرايي نيز براي روز جمعه هفتم بهمن ماه در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده که از جمله بخش های جانبی و ویژه همایش محسوب خواهد شد.

اين همايش داراي مجوز ISC بوده و مقالات علمي دريافت شده بعد از داوري و ارائه در همايش، در پايگاههاي علمي معتبر از جمله SID و CIVILICA منتشر خواهند شد.

https://gsi25.shahroodut.ac.ir

new-poster-2


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #همایش ملی انجمن زمین شناسی...2
12345