اخبار و رویدادها: اهتمام دانشگاه بر توسعه همکاری های علمی بین المللی

اهتمام دانشگاه بر توسعه همکاری های علمی بین المللی
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱- ۱۲:۱۰:۰۹

اهتمام دانشگاه بر توسعه همکاری های علمی بین المللی

مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود از بسط مناسبات علمی با دانشگاه راج شاهی کشور بنگلادش خبر داد و آن را گامی بلند در راستای همکاری های بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد حسین احمدی مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه؛ با بیان گسترش مناسبات و همکاری های بین المللی  افزود : در جلسه رایزنی همکاری های بین المللی ایران و بنگلاش که در سفارت این کشور در تهران برگزار شد راهکارهای توسعه همکاری های علمی بین دانشگاه و دانشگاه های کشور  بنگلادش بررسی شد.

محمد حسین احمدی افزود: در این جلسه که با حضور رایزن ارشد بازرگانی بنگلادش، دکتر جولیا معین تشکیل شد،پیرامون چگونگی و نحوه همکاری طرفین گفتگو وتبادل نظر شد و توانمندی های دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه راج شاهی بنگلادش و ظرفیت های همکاری دو جانبه دربخش های مختلف تبادل استاد و دانشجو، همکاری در طرح های پژوهشی وتحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود با پیشینه 50 ساله و دارا بودن قابلیت های مختلف اهتمام ویژه برای گسترش روابط بین المللی با دانشگاه های مختلف بنگلادش در همه شاخص های علمی دایر در دانشگاه دارد و از هرگونه همکاری در این خصوص استقبال می کند.

گفتنی است دانشگاه راج شاهی درسال 1953 تاسیس شده و در حال حاضر بیش از38000 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند و تعداد یک هزار و 800 نفر عضو هیأت علمی دارد و دومین دانشگاه بنگلادش است.

photo_2023-01-05_14-30-57 (2)photo_2023-01-05_14-30-57


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #توسعه همکاری های علمی و بین المللی #دانشگاه راجشاهی بنگلادش...2
12345