اخبار و رویدادها: دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول 402-401

دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول 402-401
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱- ۱۸:۵۰:۵۷

دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول 402-401

اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوره های کارشناسی، ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوره های کارشناسی، کارشناسی  ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

  1. امتحانات مطابق برنامه ثبت شده در سامانه گلستان، صبح ساعت 8:00 و 10:30 و بعد از ظهرها ساعت 13:30 و 16:00 (فقط برای دروس عمومی و معارف اسلامی) برگزار می شود.
  2. کلیه امتحانات دروس عمومی و گروه معارف اسلامی در سالن ورزشی انقلاب برگزار می گردد.
  3. ورود دانشجو با تأخیر به جلسه امتحان حداکثر 15 دقیقه پس از شروع امتحان به شرط آن که هیچ یک از دانشجویان خارج نشده باشند، بلامانع و خروج دانشجویان در ده دقیقه پایانی وقت امتحان ممنوع است.
  4. دانشجویان در صورت اعتراض به نمره می توانند درخواست تجدید نظر خود را حداکثر تا 48 ساعت پس از اعلام نمرات در سامانه گلستان ثبت نمایند.
  5. غیبت در جلسه امتحان در صورتی مورد بررسی قرار می گیرد که دانشجو در روز امتحان در یکی از بیمارستان های دولتی شاهرود به غیر از بخش اورژانس بستری شده باشد. با توجه اینکه کمیته منتخب شورای آموزش (کمیته غیبت) در پایان هر نیم سال فقط یک بار برگزار می گردد، لازم است دانشجویان حداکثر تا روز پایان امتحانات درخواست خود را جهت بررسی در کمیته غیبت در پیشخوان خدمت سامانه گلستان ثبت و مستندات مربوطه را بارگزاری نمایند.
  6. دانشجو در صورت داشتن غیبت کلاسی بیش از 16/3 از حضور در جلسه امتحان محروم می باشد. لذا دانشجویان باید قبل از شروع امتحانات نسبت به کنترل غیبت های کلاسی خود از طریق سامانه گلستان اقدام نمایند.
  7. به همراه داشتن موبایل (تلفن همراه) و هر گونه وسیله ارتباطی در جلسه امتحان ممنوع بوده و به منزله تخلف تلقی می شود.

 

12345