اخبار و رویدادها: تمدید سنوات دانشجویان ارشد و دکتری و آخرین مهلت تحویل فرم تعیین داور

تمدید سنوات دانشجویان ارشد و دکتری و آخرین مهلت تحویل فرم تعیین داور
یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲- ۱۱:۳۸:۳۸



مهلت ارائه برای تمدید سنوات و تحویل فرم های تعیین داور دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک اعلام شد

 

تمامی دانشجویانی که قصد دفاع تا پایان  ترم را دارند در صورتی که هنوز تعیین داور نشده اند  تا قبل از اتمام امتحانات هر ترم  فرصت دارند فرم تعیین داور را تکمیل کرده و بعد از امضای استاد راهنما به مدیرگروه تحویل دهند. در غیر اینصورت مجاز به دفاع نخواهند بود.

ترم 5 ارشد:

دانشجویانی که ترم آینده ترم 5 آنها می باشد، می بایست تا یک هفته قبل از انتخاب واحد، فرم تمدید سنوات خود را که به امضای استاد راهنما رسانده اند، به آموزش دانشکده تحویل دهند.

ترم 6 ارشد:

دانشجویان ارشد که ترم آینده ترم 6 آنها می شود، می بایست تا یک هفته قبل از انتخاب واحد درخواست تمدید سنوات خود را در سیستم گلستان -قسمت پیشخوان خدمت-منوی بررسی مشکلات آموزشی-گزینه تمدید سنوات، ارسال کنند تا استاد راهنما تایید کند.(تا تایید استاد راهنما پیگیر باشید)

ترم  ارشد7 و بالاتر و ترم 11 دکتری  و بالاتر:

این دانشجویان باید در سامانه کمیسیون موارد خاص درخواست خود را ثبت کنند. در این سامانه می بایست حتما  نامه استاد راهنما( حاوی اعلام رضایت از دانشجو و تعیین تاریخ تقریبی دفاع  و  تاریخ زمان تصویب پروپوزال) که مهر دانشکده را نیز دارا می باشد،در سامانه آپلود کند تا درخواست تایید شود.

ترم5و6 دکتری برای دانشجویان دکتری که موفق به دفاع از پروپوزال در این ترم نمی شوند:

این دانشجویان فرم تمدید سنوات ترم 5 یا 6 دکتری را تکمیل کرده و بعد از امضای استاد راهنما تا دوشنبه قبل از انتخاب واحد به آموزش دانشکده تحویل دهند تا به تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای طرح در جلسه، ارسال شود.

دانشجویان دکتری تا ترم 10 (که از پروپوزال دفاع کرده اند):

این دانشجویان حداکثر تا قبل از انتخاب واحد هر ترم  فرصت دارند با ارائه و تکمیل  گزارش پیشرفت در سیستم گلستان و اخذ تاییدیه های لازم، جهت باز شدن سرترم خود اقدام کنند.

12345