اخبار و رویدادها: دیدار صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با همکاران امور نقلیه دانشگاه

دیدار صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با همکاران امور نقلیه دانشگاه
یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱- ۱۱:۵۵:۰۲

دیدار صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با همکاران امور نقلیه دانشگاه

به مناسبت 26 آذر ماه و روز ملی حمل و نقل، هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از واحد نقلیه دانشگاه بازدید و این روز را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز شنبه 26 آذرماه جاری به مناسبت روز ملی حمل و نقل؛ نشست صمیمی با حضور هیئت رئیسه و مدیر امور اداری دانشگاه با همکاران امور نقلیه انجام ودر خصوص برنامه های اجرایی این واحد و مسایل مرتبط به گفتگو پرداختند.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تبریک این روز با بیان این نکته که دلیل نامگذاری این روز به نام روز ملی حمل و نقل؛ صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ برای تخلیه بارها از بنادر جنوب کشور به وسیله کامیونها بوده که سبب شد تا با اعزام کامیون‌ها از اقصی نقاط کشور مشکل تجمع کالاهای در بنادر مرتفع و بارگیری کشتی­ها انجام شود. به همین مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاهی بخش آحاد جامعه به نقش و جایگاه صنعت حمل و نقل در توسعه و پیشرفت کشور، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور بنام روز ملی حمل و نقل نامگذاری شد.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از تمامی همکاران نقلیه با توجه به حجم کار و ترافیک که  بعد از همه گیری ویروس کرونا و اتخاذ تصمیم بازگشایی دانشگاه ها و حضوری شدن آن ها ایجاد شده است و به تبع آن ناهنجاری های احتمالی، خواستار سعه صدر همکاران در انجام وظایف امور شدند.

در ادامه همکاران امور نقلیه به طرح مسایل و مشکلات موجود و ارائه طریق برای حل مشکلات توسط اعضای هیات رئیسه شدند. 

Binder1_Page_19

Binder1_Page_04Binder1_Page_02


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #روز حمل و نقل #دیدار هیأت رئیسه...2
12345