اخبار و رویدادها: بازدید آموزشی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک از کارخانه جدید التأسیس ذوب آهن

بازدید آموزشی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک از کارخانه جدید التأسیس ذوب آهن
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱- ۱۰:۵۳:۴۰

بازدید آموزشی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک از کارخانه جدید التأسیس ذوب آهن

دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک از کارخانه ذوب آهن شاهرود بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر مهدی وحدتي (عضو هيأت علمي دانشكده مهندسی مكانيك) دانشجویان دانشکده در راستای اهداف آموزشی و شناخت فرآیند ریخته گری پیوسته و تولید شمش فولادی، در تاریخ 21 آذر ماه از کارخانه ذوب آهن شاهرود بازدید کردند.

دکتر مهدی وحدتی، هدف از اجرای این بازدید را در جهت تکمیل مباحث آموزشی و با رویکرد امید آفرینی و اطلاع دانشجویان از پتانسیل صنعتی کشور و به ویژه شهرستان شاهرود، برشمرد و با تأکید بر آن که شرایط به کارگیری دانشجویان با رشته های مرتبط طی دوره کارآموزی در این کارخانه وجود دارد، از آمادگی کامل مدیریت کارخانه جهت جذب دانش آموختگان فعال، توانمند و حائز شرایط در رشته های مهندسی مکانیک، برق و مواد خبر داد.

ایشان ضمن تشکر از مهندس کربلایی علی دباغ (مدیر عامل شرکت)، مهندس منشی زاده و جناب آقای طحانیان در جهت همکاری با برنامه های آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود، افزود: پروژه فولاد سازی این شرکت در فاز اول با هدف تولید 100 هزار تن بیلت فولادی در سال، تعریف و در حال اجرا می باشد و در فازهای بعدی توسعه صنایع پایین دست و تولید ورق فولادی در دستور کار این شرکت قرار دارد. علاوه بر این، با توجه به محل احداث کارخانه تولید شمش فولادی در شاهرود، این شرکت به یکی از نقاط کانونی برای تأمین فولاد در منطقه شمال، شمال شرق و مرکز کشور تبدیل خواهد شد.

1_12


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #بازدید آموزشی #دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک...2
12345