اخبار و رویدادها: حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱- ۰۹:۲۶:۲۷

حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه پیرامون اغتشاشات اخیر کشور و نقش دانشگاه ها و مدارس در عدم بروز این اتفاقات در کشور مطالبی بیان و بر توجه نخبگان جامعه به جنگ‌ شناختی دشمن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست معاون امور مجلس ریاست جمهوری سیدمحمد حسینی با اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها و مسئولین ادارات شهرستان شاهرود روز پنج شنبه 17 آذرماه در تالار کوثر دانشگاه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و رؤسای دانشگاه‌های شهرستان، برگزار شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در سخنانی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و حضور نسل جوان در این اتفاقات، اظهار کرد: متاسفانه پیشرفت های دانشگاه به موقع و کامل در اختیار مردم قرار نگرفته و نسل جوان ما کمتر با وقایع تاریخی ایران آشنا شده است و این از نقاط ضعف ماست که نسل جوان را همراه خود نساخته و به راحتی با فضاسازی مسموم خارج کشور همراه می شوند.

او با اشاره به تاکید اسلام به علم و دانش، اقتدار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را وابسته به اقتدار علمی دانست و افزود: آمریکا به دنبال سلطه در جهان است و مانع پیشرفت کشور‌ها است و می‌خواهد همه وابسته او باشند و با دخالت در کشور‌های مختلف تلاش دارد این سلطه را مداوم داشته باشد.

دکتر سیدمحمد حسینی با تاکید بر اینکه دشمن ساکت ننشسته و همواره دنبال نقشه برای تضعیف نظام هستند، گفت: این تلاش ه‍ا برای ضربه زدن وجهه بین المللی و تاثیر بر تعاملات جهانی با القائات دشمنان در رسانه‌ها است.

او با بیان اینکه امروز از همه زمان‌ها قوای سه گانه کشور با هم هماهنگ و در میدان هستند و تحت منویات رهبری انقلاب خدمت می‌کنند، افزود: دشمن این اتحاد را نمی‌خواهد و از همه شیوه‌ها در اتفاقات اخیر استفاده کرد، اما دست آن‌ها رو شده که هدف اصلی آن‌ها براندازی و تجزیه جمهوری اسلامی ایران مشابه برخی کشورهای جهان است و تلاش داشتند نظام را متهم به خشونت کنند، اما امروز خود آن‌ها متهم اول در خشونت داعشی هستند.

حسینی با اشاره به اتحاد همه نیرو‌های ضد انقلاب و گروه‌های مختلف در اتفاقات اخیر، اظهار کرد: در اتفاقات اخیر آن‌ها موفق نشدند در بین مردم جدایی ایجاد کنند و نیرو‌های امنیتی و انتظامی به وظایف خود به خوبی عمل کردند و باید در تصرف مغز‌ها آن‌ها را وادار به عقب نشینی کرد.

او با تاکید بر اینکه باید با انجام کار فرهنگی نسل جوان و نوجوان را در دانشگاه‌ها و مدارس هدایت و راهبری نمود، تصریح کرد: باید در مدارس و دانشگاه‌ها با گنجاندن واحدهای درسی شناخت رسانه در دروس دانشجویان و دانش آموزان، شیوه‌های جنگ‌رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان شناخته و پدافند لازم در این خصوص توسط متخصصان و مسئولان امر اجراء شود.

در این نشست تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها به بیان نظرات و سوالات خود پیرامون مسایل مبتلابه کشور پرداختند.

photo_2022-12-10_08-32-39-(3)photo_2022-12-10_08-32-39-(2)

photo_2022-12-10_08-32-39-(4)photo_2022-12-10_08-32-40


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #نشست دانشگاهیان #معاون امور مجلس رئیس جمهور
12345