اخبار و رویدادها: بازدید آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از گروه صنعتی طب پلاستیک و کارخانه سیم و کابل مغان

بازدید آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از گروه صنعتی طب پلاستیک و کارخانه سیم و کابل مغان
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱- ۰۸:۲۷:۱۷

بازدید آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از گروه صنعتی طب پلاستیک و کارخانه سیم و کابل مغان

دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک منطبق بر مباحث درس "روش های تولید" از کارخانه طب پلاستیک، شرکت ویراتک و کارخانه سیم و کابل مغان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر مهدی وحدتي عضو هيأت علمي دانشكده مكانيك دانشجویان دانشکده منطبق بر مباحث درس "روش های تولید" طی روزهای ششم، هفتم و هشتم آذر ماه از کارخانه طب پلاستیک، شرکت ویراتک و کارخانه سیم و کابل مغان بازدید کردند.

دکتر مهدی وحدتی، ، هدف از اجرای بازدیدهای آموزشی را در جهت تکمیل مباحث تئوری و مهارتی و با رویکرد امید آفرینی و اطلاع صحیح و دقیق دانشجویان از پیشرفت های مهم صنعتی کشور برشمرد و با تأکید بر آن که شرایط به کارگیری دانشجویان طی دوره های کارآموزی و پروژه معرفی به صنعت در کارخانجات طب پلاستیک، ویراتک و سیم و کابل مغان مهیاست، از آمادگی کامل مدیریت کارخانه طب پلاستیک جهت جذب دانش آموختگان فعال و توانمند رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی ساخت و تولید خبر داد.

ایشان ضمن تشکر از دکتر ترکمان دهنوی، مهندس رشیدی، دکتر رضوانی راد و حاج رضا ابراهیمیان در جهت همکاری با برنامه های آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود، افزود: گروه صنعتی طب پلاستیک از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در ایران است و محصولات متنوعی همچون ظروف مختلف بسته‌بندی مواد غذایی، محصولات کاتلری و سایر مصنوعات پلاستیکی را تولید می‌کند. علاوه بر این، شرکت ویراتک از شرکت های زیرمجموعه طب پلاستیک، راهبر تولید قالب های خاص و ربات های مورد نیاز در این هلدینگ صنعتی می باشد. همچنین، شركت سیم و کابل مغان با دارا بودن ماشين آلات مدرن اروپایي، يكي از بزرگترين و پیشروترین كارخانجات تولید سیم و كابل در سطح كشور به شمار مي رود.  

13

45

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #بازدید دانشجویان #دانشکده مهندسی مکانیک ....2
12345