اخبار و رویدادها: طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط شرکت دینا تکنیک

طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط شرکت دینا تکنیک
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱- ۱۱:۵۹:۲۳

طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط شرکت دینا تکنیک

شرکت دیناتکنیک در راستای ارتباط هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه و همچنین تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، محصول جدیدی تحت عنوان دوچرخه برقی به بازار ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر وحید حسینی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری‌های نوین این دانشگاه، از تولید دستاوردی جدید در این شرکت با عنوان «دوچرخه برقی با درایو میانی» خبر داد. ایشان ضمن اشاره به آینده خوبی که درتولید دوچرخه برقی وجود دارد بیان داشت: ما در این شرکت با همکاری دکتر ناصرالدین سپهری و دکتر هادی پروز از اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و جمعی ازدانشجویان علاقه مند به این رشته حدود یک سال و نیم پیش با توجه به نیاز دنیا در این زمینه ساخت دوچرخه برقی را شروع کردیم.

ایشان به مراحل مختلف فرایند تولید اشاره و مطرح نمود: مراحل نیازسنجی بازار، الگوبرداری از نمونه های پیشرو در دنیا و همچنین طراحی محصول داخلی انجام گرفته است. فرایندهای تولید در چند حوزه تولید موتور الکتریکی، تولید مجموعه گیربکس، مجموعه باتری، سیستم کنترل دوچرخه و نرم افزار تخصصی پیگیری می شود. در حال حاضر فرایند تولید موتور الکتریکی و مجموعه باتری همراه با سامانه هوشمند شارژ (BMS) به اتمام رسیده است و فرایندهای تولید سیستم کنترل دوچرخه برقی و نرم افزارهای مرتبط بر اساس شرایط کارکرد و اقلیم کشور در حال توسعه است. ان شاءالله با همکاری دانشجویان و همکاران مستقر در این شرکت تا 3 الی4 ماه آینده محصول نهایی درقالب مدل های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

photo_2022-11-07_08-39-36photo_2022-11-07_08-40-07

photo_2022-11-09_14-01-15photo_2022-11-09_14-01-16


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #تولید #دوچرخه برقی #شرکت دیناتکنیک #مرکز رشد وکارآفرینی...2
12345